• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
شهردار شیراز:

تولید محتوای مناسب به فضای مجازی قدرت و عینیت می‌بخشد

  • کد خبر : 84502
  • 10 دی 1402 - 7:31
تولید محتوای مناسب به فضای مجازی قدرت و عینیت می‌بخشد
شهردار شیراز با تاکید بر اینکه آنچه به فضای مجازی قدرت و عینیت می‌بخشد تولید محتواهای مناسب قوی و مرتبط است، تصریح کرد: پس بنابراین امروز هر یک از گوشی‌های تلفن همراه که در دست تک‌تک شهروندان است خود می‌تواند یک رسانه و ابزاری باشد که نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج امروز در دانشگاه فنی و حرفه‌ای باهنر شیراز و با حضور سردار حبیبی فرمانده انظامی استان فاس، علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، شیبانی فرماندار شیراز، هاجری عضو شورای شهر شیراز، اسدی شهردار شیراز، افرامن معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس برگزار شد.

محمدحسن اسدی شهردار شیرازدر حاشیه این اختتامیه عنوان کرد: امروز دنیای مجازی یک دنیای واقعی است و رشد آن شاید از رشد هر پدیده و رویداد دیگری بیشتر است؛ فلذا به نسبت اهمیت و واقعیتی که با آن مواجه هستیم، بایستی به این فضا توجه کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها روزانه با واقعیت‌هایی در جامعه روبرو هستند که فضای مجازی می‌تواند به آنها در حل مسائل بسیار کمک کند، افزود: شهرداری با حدود ۳۵۰ وظیفه‌ای که بر عهده دارد به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم است و خدمات شهری مختلفی را انجام می‌دهد.

شهردار شیراز گفت: اگر به دنبال یک شهر خوب و پر از آرامش، یک شهروند منضبط و شهرداری الکترونیک و هوشمند هستیم، اگر به دنبال بهسازی فضای سبز شهری، تفکیک زباله و پسماند و یک درآمد پایدار، شهرسازی مناسب و اقدامات عمرانی متناسب با وضعیت شهر هستیم و در نهایت اگر بخواهیم تمام وظایف و فعالیت‌های شهرداری را به نحو احسن و منطبق با واقعیت‌های جامعه پیش ببریم، لاجرم باید موضوع فضای مجازی را جدی بگیریم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84502

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.