• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس؛

رشد کمی و کیفی نمایشگاه گردشگری پارس نسبت به سال گذشته

  • کد خبر : 84474
  • 09 دی 1402 - 22:22
رشد کمی و کیفی نمایشگاه گردشگری پارس نسبت به سال گذشته
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته به لحاظ کمی و کیفی با ظرفیت بهتری برگزار خواهد شد.

مرتضی شریفی امشب، ۹ دی‌ماه با حضور در دبیرخانه نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری پارس و ملی صنایع دستی در شیراز بیان کرد: نمایشگاه امسال گردشگری پارس نسبت به نمایشگاه سال گذشته به لحاظ کمی و کیفی با ظرفیت‌های بهتری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال در بعد فضا، تعداد غرفه‌ها، شرکت‌کنندگان استانی، ملی و بین‌المللی قابل توجه خواهد بود، تصریح کرد: حضور شرکت‌های برند و معتبر، نقطه قوت نمایشگاه امسال گردشگری پارس است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: سایر فعالان گردشگری به ویژه در حوزه جنوب کشور در فرصت باقی مانده از ظرفیت نمایشگاه گردشگری پارس به میزبانی کلانشهر شیراز برای معرفی فرصت‌های گردشگری شهر و استان خود استفاده کنند.

شریفی اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز یک بستر مطلوب برای معرفی تمام ابعاد مرتبط به خدمات گردشگری از جمله حوزه‌های حمل و نقل، صنایع وابسته و تجهیزات هتلی، شرکت‌های که در ساخت هتل و مباحث طراحی هتل‌ها فعال هستند، محسوب می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از طراحان فضاهای هتلی هم خواست در این نمایشگاه شرکت کنند تا ضمن معرفی ظرفیت‌های خود، در توسعه و رونق صنعت گردشگری در فارس سهم داشته باشند.

شریفی همچنین از اصحاب رسانه درخواست کرد تا با حضور خود در این نمایشگاه نسبت به معرفی این رویداد مهم کمک کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84474

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.