• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرماندار شیراز؛

نمایشگاه گردشگری پارس می‌تواند صادر کننده فرهنگ ملی ـ مذهبی باشد

  • کد خبر : 84419
  • 09 دی 1402 - 13:13
نمایشگاه گردشگری پارس می‌تواند صادر کننده فرهنگ ملی ـ مذهبی باشد
فرماندار شیراز با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه گردشگری بین‌المللی پارس به‌دنبال توسعه گردشگری هستیم، گفت: با توجه به حضور میهمانان خارجی در این نمایشگاه، این رویداد می‌تواند صادرکننده فرهنگ غنی ملی مذهبی خودمان در بین مدعوین بین‌المللی باشد.

به گزارش سحاب پرس، لطف‌الله شیبانی امروز، ۹ دی‌ماه با حضور در دبیرخانه نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری پارس و نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت‌: خوشبختانه تیمی که متولی برگزاری این رویداد بزرگ و بین‌المللی است، تلفیقی از  بخش‌های دولتی و خصوصی است.

وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های انجام شده از سوی ستاد اجرای نمایشگاه گردشگری پارس افزود: این تیمی که ما امروز  شاهد فعالیت آن‌ها هستیم، با توجه به ارائه برنامه‌ها تیم بسیار خوب و توانمندی  است که با انگیزه و صلابت پای کار ایستاده‌اند.

فرماندار شیراز ابراز امیدواری کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس امسال می‌تواند با کیفیت و تأثیرگذاری بیشتر در بین نمایشگاه‌های برگزار شده در استان و حتی در کشور باشد.

شیبانی در خصوص تأثیر این دو نمایشگاه تخصصی در ابعاد مختلف بیان کرد: اساساً خود گردشگری موتور محرک و عامل اصلی در پیشبرد مسائل فرهنگی و اجتماعی و همچنین اشتغال و توسعه اقتصاد است.

وی اظهار کرد: اگر این موتور محرک به خوبی به حرکت در آید مطمئناً یکی از اصلی‌ترین آثاری که خواهد داشت حل مشکل اشتغال خواهد بود که حل مشکل اقتصادی را در پی دارد.

به گزارش سحاب پرس، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84419

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.