• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور؛

زنجیره اطلاع‌رسانی برای تنویر افکار عمومی تشکیل شود

  • کد خبر : 84137
  • 05 دی 1402 - 16:16
زنجیره اطلاع‌رسانی برای تنویر افکار عمومی تشکیل شود
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور خواستار راه‌اندازی زنجیره اطلاع‌رسانی به منظور تنویر افکار عمومی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شد.

افشار دارابی امروز، ۵ دی‌ماه در نشست تخصصی «روابط عمومی پویا، زمینه‌ساز انتخابات مطلوب» ضمن تسلیت شهادت سردار شهید سیدرضی موسوی اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه سرداران رشید اسلام موجب تحکیم و پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه شمارش معکوس برای ساعت صفر اسراییل جنایتکار فرارسیده است، بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مظهر رفتار ددمنشانه در جهان است و جنایات بی‌شماری را رقم زده که در تاریخ ثبت شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه عملکرد محور مقاومت سبب شده رژیم غاصب صهیونیستی زمین‌گیر شود، گفت: بازوان پرتوان جمهوری اسلامی در راستای شکست همیشگی اسراییل غاصب نقش ارزنده ای دارند و محاسبات دشمنان را نقش بر آب کرده و هیمنه پوشالی اشغالگران قدس فروریخته است.

دارابی در بخش دیگری از سخنانش عملکرد مجموعه استانداری فارس در سفر ریاست جمهوری و اطلاع رسانی مطلوب توصیف کرد و افزود: مصاف با رسانه‌های معاند از گذرگاه عملکرد موثر روابط عمومی‌ها و با هم‌افزایی رسانه‌ها عبور می‌کند.

این کارشناس ارشد حوزه ارتباطات، خواستار بازشناسی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روابط عمومی از سوی فعالان این حوزه شد و افزود: در آستانه انتخابات رسالت روابط عمومی‌ها پررنگ‌تر از همیشه است و انتظار می‌رود نسبت به کار پراهمیت و تاثیرگذار خود اشراف بیشتری یابند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رعایت مؤلفه‌های رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات ضروری است.

دارابی، تقویت مشارکت حداکثری را مهم‌ترین رسالت روابط عمومی‌ها برشمرد و گفت: انتخاب هوشمندانه مردم در پرتو جهاد تبیین زمینه‌ساز تعالی کشور است و به تحولات مثبت می‌انجامد.

وی بیان کرد: مقابله با جنگ‌های ترکیبی، هویتی و شناختی یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌ها است که باید نسبت به این موضوع اشراف یابند؛ چرا که دشمنان نگاه ویژه‌ای به انتخابات دارند تا به موج سواری بپردازند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور، خواستار راه‌اندازی زنجیره اطلاع‌رسانی و تبلیغات شد و گفت: سکوهای انتشار اخبار به منظور اثرگذاری باید به هم بپیوندند تا در افکار عمومی اثرگذار باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84137

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.