• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری فارس؛

با نگاهی هنرمندانه دستاوردهای نظام را تبیین کنیم

  • کد خبر : 84121
  • 05 دی 1402 - 15:22
با نگاهی هنرمندانه دستاوردهای نظام را تبیین کنیم
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با تأکید بر اینکه در اطلاع‌رسانی باید از کلیشه‌های رایج با نگاهی نو و تفکری نوین عبورکرد و از ظرفیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی به نحو مطلوبی بهره‌مند شویم، گفت: باید با نگاهی هنرمندانه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کرد.

عباس فرج‌زاده امروز، ۵ دی‌ماه در نشست تخصصی «روابط عمومی پویا، زمینه‌ساز انتخابات مطلوب» اظهار کرد: مشارکت پرشور در انتخابات یک رسالت همگانی است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نشست تخصصی «روابط عمومی پویا، زمینه‌ساز انتخابات مطلوب» با هدف هم‌افزایی و بیان منسجم دستاوردهای دولت برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای امیدآفرینی مطلوب در سطح جامعه ایجاد شبکه‌های اطلاع‌رسانی ضروری است و نقش روابط عمومی‌ها در این حوزه ارزنده است.

فرج‌زاده از فرآیند امیدآفرینی به عنوان مهم‌ترین رسالت روابط عمومی‌ها یاد کرد و افزود: باید از کلیشه‌های رایج با نگاهی نو و تفکری نوین عبورکرد و از ظرفیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی به نحو مطلوبی بهره‌مند شویم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری فارس با تأکید بر اینکه امیدآفرینی ارتباط مستقیمی با مشارکت گسترده در انتخابات دارد، بیان کرد: هم‌افزایی ظرفیت‌هایی که در اختیار رسانه‌ها و روابط عمومی‌هاست در راستای انتخابات پرشور نقش مؤثری دارد.

وی بیان کرد: برای برگزاری انتخابات پرشور مجموعه‌ای از باید و نبایدها را پیش روی خود می‌بینیم و در این راستا باید با نگاهی هنرمندانه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کرد.

فرج‌زاده با یادآوری اینکه اقناع افکار عمومی حاصل تلاش مشترک روابط عمومی‌ها با مشارکت رسانه‌ها است، بیان کرد: دلسردی و نگرانی مردم نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی خط قرمزی است که روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید نسبت به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار برپایی رویدادهای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی‌های موثر حول محور امیدآفرینی شد و افزود: بر اساس یافته‌های علمی مدت زمان اثربخشی هر رویداد سه تا چهار روز است و باید از هم‌اکنون تا زمان برپایی انتخابات نسبت به این موضوع به صورت مستمر اهتمام داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با بیان اینکه بازنشر خدمات نقش ارزنده‌ای در امیدآفرینی دارد، گفت: جریان دشمن تمرکز ویژه‌ای بر انتشار اخبار ناامید کننده دارد و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت و سیستم دفاعی منسجمی را برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن به‌کار برد.

فرج‌زاده با بیان اینکه هدف نهایی رفیع نشان دادن توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امیدواریم از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این زمینه بهره‌مند شویم و فضایی با نشاط پیش‌رو داشته باشیم.

وی از انتخابات به عنوان یکی از بزنگاه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: هدف دشمن اختلاف‌افکنی میان مردم و نظام است و بر همین اساس انتظار داریم پس از برگزاری این همایش در شهرستان‌های استان فارس قرارگاه ویژه رسانه‌ای با اهداف اطلاع‌رسانی، امیدآفرینی و بیان داستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپا شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84121

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.