• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز:

کلان‌شهر شیراز با پیشرفت روز افزون خود، نیاز به یک حمل‌ونقل سریع، موفق و به روز دارد

  • کد خبر : 83793
  • 01 دی 1402 - 14:09
کلان‌شهر شیراز با پیشرفت روز افزون خود، نیاز به یک حمل‌ونقل سریع، موفق و به روز دارد
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این کلان‌شهر با پیشرفت روزافزونی که دارد، قطعا نیاز به یک حمل‌ونقل سریع، موفق و به‌روز دارد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز، مقصد نهمین بازدید نظارتی از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر شیراز بود.

 در این بازدید چندساعته، گفت‌‌وشنود با مدیران و کارکنان سازمان با هدف تکریم و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنها و جلسه‌ بررسی مسائل سازمان به جهت آشنایی با ظرفیت‌ها، کاستی‌ها و چالش‌ها و موانع موجود در حوزه حمل‌ونقل و آگاهی از روند پیشرفت برنامه ها و پروژه‌های این سازمان؛ از مواردی بودند که در این بازدید نیم‌روزی، مطابق بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری انجام گرفتند.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید، ضمن گرامیداشت هفته حمل‌ونقل و تبریک این هفته به همه همکاران فعال در این حوزه عنوان کرد: در نهمین بازدید از مجموعه بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر، امروز در خدمت سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز بودیم.

سیده مریم حسینی افزود: در این بازدید، ضمن آشنایی با فعالیت همکارانمان در این حوزه و شنیدن گزارش عملکرد سازمان، بحث‌‌هایی نیز در خصوص روند پیشرفت پروژه‌ها، برنامه‌ها و موانع‌ و چالش‌های موجود رد و بدل شد.

وی افزود: باوجود نقص و معایبی که بعضا شهروندان در این حوزه مشاهده می کنند، حجم بالای کار در این مجموعه، نشان دهنده آن است که شهر شیراز با پیشرفت روزافزونی که دارد قطعا نیاز به یک حمل و نقل سریع، موفق و به روز دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: تلاش همکاران در این مجموعه، بیانگر آن است که کلان‌شهر شیراز به زودی به این سطح از پیشرفت خواهد رسید.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=83793

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.