• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

محفل خاطره‌انگیز «شب چله» در صدا و سیمای فارس

  • کد خبر : 83585
  • 30 آذر 1402 - 20:04
محفل خاطره‌انگیز «شب چله» در صدا و سیمای فارس
صدا و سیمای استان فارس در بلندترین شب سال و یلدای ۱۴۰۲ با پخش ویژه برنامه‌های جذاب، لحظات خاطره انگیز و به یادماندنی برای همراهان خود به ارمغان می‌آورد.

ویژه برنامه شب یلدای رادیو فارس با عنوان «محفل یلدا» از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۰۰ امروز، ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ به طور زنده لحظات شادی را برای مخاطبان خود با پخش بخش‌های جذاب رقم می‌زند.

این دورهمی رادیویی با حضور میهمانان منتخب و چهره‌های برتر استان، آشنایی با چهره‌های موفق اقوام فارس، حضور خوانندگان محلی استان، گپی با شاعران محلی دیار کهن فارس، پخش گزارش‌های متنوع از شب یلدا در بیمارستان‌ها و مراکز آتش‌نشانی و دیگر مراکز خدمت‌رسان، مروری بر آداب و رسوم شب یلدا در شیراز و استان فارس با کارشناسی استاد نعمتی،  نگاهی تاریخی به مراسم شب چله با کارشناسی دکتر ندیم، تفالی به دیوان حافظ شیراز با اجرای استاد امیرهمایون یزدانپور و آشنایی با آداب و رسوم یلدا در ایران و ارتباط تلفنی با مراکز یزد، بوشهر، تبریز، رشت و کرمانشاه برگزار خواهد شد که مخاطبان این برنامه می‌توانند درباره «دلخوشی‌های زندگی» در این برنامه گفت‌وگو کنند.

در سیمای فارس، ویژه برنامه تلویزیونی «یلدای دلگشا» از ساعت ۲۱:۳۰ تا یک بامداد مهمان بینندگان این شبکه است. در این ویژه برنامه بخش‌های متنوع و مختلفی تدارک دیده شده است.

برنامه «یلدای دلگشا» در بلندترین شب سال با حضور مجریان، مهمانان و خوانندگانی از اقوام و طوایف مختلف استان فارس محلی، سنتی و پاپ و نمایش طنز زنده روی آنتن می‌رود. بازگویی خاطرات یلدایی همراه با قصه گویی در دورهمی‌های مردمی و پخش نماهنگ‌های شاد و سرگرم کننده در این برنامه جانمایی شده است.

در حوزه فضای مجازی صدا و سیمای فارس هم برگزاری پویش ناردونه با موضوع دریافت خاطرات دورهمی های شب یلدا، شاهنامه‌خوانی و گلستان‌خوانی، تولید طنز با عنوان پرخوری ممنوع ویژه شب یلدا، تولید تیزر «در کنار هم» ویژه شب یلدا، تولید و انتشار گزارش‌های مردمی جذاب با عنوان شب یلدا تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=83585

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.