• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس؛

طرح شناسایی استعدادهای برتر قرآنی در شیراز اجرا می‌شود

  • کد خبر : 83008
  • 25 آذر 1402 - 16:52
طرح شناسایی استعدادهای برتر قرآنی در شیراز اجرا می‌شود
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای طرح شناسایی استعدادهای برتر قرآنی ویژه دانش‌آموزان پسر مقطع سنی ۹ تا ۱۲ در شیراز خبر داد.

سیدحمید موسوی در گفت‌وگو با سحاب پرس، از برگزاری نشست استعدادهای برتر قرآنی شیراز خبر داد و گفت: این نشست با حضور مدیرکارشناسان قرآنی نواحی چهارگانه شهرستان شیراز در محل اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به موضوع استعدادهای برتر قرآنی ابراز امیدواری کرد، با اجرای این طرح قرآنی در نسل آینده دانش‌آموزی شیراز چهره‌های قرآنی ممتازی داشته باشیم و اجرای آن برای آینده قرآنی شهرستان شیراز و استان فارس اثربخش باشد.

موسوی با بیان اینکه آموزش و پرورش فارس برای اجرای این طرح اعلام آمادگی همکاری کامل کرد، گفت: در این نشست بنا شد که تا نشستی با حضور استعدادهای برتر قرآنی با حضور والدین آنان در تاریخ ۴ دی‌ماه در شیراز برگزار شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: از مجموع نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز، ۸۰ نفر پسر نوجوان در مقطع سنی ۹ تا ۱۲ سال منطبق با مشخصات درج شده در آیین‌نامه شناسایی استعدادهای برتر قرآنی هستند که از آنان برای جلسه مذکور دعوت به عمل می‌آید.

وی، زمان برگزاری آزمون ورودی دوره استعدادهای برتر قرآنی در شیراز را روز پنج‌شنبه، ۷ دی‌ماه اعلام کرد و گفت: در صورت استقبال و قبولی بیش از ظرفیت دانش‌آموزان، اداره‌کل آموزش و پرورش نیز در تأمین هزینه جهت برگزاری دو کلاس مجزا همکاری خواهد  کرد.

موسوی با بیان اینکه کلاس آموزشی استعدادهای برتر قرآنی از نیمه دوم دی‌ماه سال جاری آغاز خواهند شد، گفت: این کلاس‌ها هر پنج‌شنبه، در دو جلسه آموزشی پشت سر هم از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۴۵ برگزار خواهند شد.

وی یادآور شد: طرح استعدادهای برتر قرآن در راستای شناسائی و پرورش استعدادهای برتر قرآنی نوجوانان پسر ۹ تا ۱۲ سال مطابق با آئین‌نامه ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در پایان ابراز امیدواری کرد، این فرصت آموزشی هرچه زودتر برای دانش‌آموزان دختر استان نیز فراهم شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=83008

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.