• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس؛

رشد ۱۰ برابر منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس/ رسانه ها مبلغ فرهنگ غنی قرض الحسنه باشند

  • کد خبر : 82510
  • 23 آذر 1402 - 18:34
رشد ۱۰ برابر منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس/ رسانه ها مبلغ فرهنگ غنی قرض الحسنه باشند
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس از اصحاب رسانه خواست تا مبلغ قرض الحسنه باشند، گفت: در ابتدا بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس با یک هزار میلیارد تومان منابع کار خود را آغاز کرد و امروز به 10 برابر رسیده است.

بهزاد شمس الدینی، امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: امیدوارم به زودی مردم مظلوم فلسطین از جهنمی که رژیم سفاک صهیونیستی ایجاد کرده است، با از بین رفتن این رژیم پوشالی، آزاد شوند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس ضمن گرامیداشت ۲۲ آذر شانزدهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران، با اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران، هر سال پر افتخار تر از گذشته درخشیده است، اضافه کرد: این درخشش به مردم تعلق دارد و با وجود این همکاران با ارزش و با همت توانستیم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدیر پروری را جز برنامه اصلی خود قرار داده ایم، تاکید کرد: سال گذشته از پنج مدیر برتر کشوری، ۲ مورد آن مربوط به فارس بود که از کازرون و شیراز بودند.

شمس الدینی افزود: روزی آغاز فارس، پانزدهم کشور بود که امروز به رتبه چهارم رسیده باشیم که بعد از تهران، اصفهان، خراسان رضوی قرار داریم و استان فارس نشان داده است هر جا لازم باشد در خط اسلام و انقلاب باشد، پیشرو است و پرچم این بانک در فارس بالا هست.

وی افزود: در ابتدا بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس با یک هزار میلیارد تومان منابع کار خود را آغاز کرد و امروز به ۱۰ برابر رسیده است و طی ۱۳ سال یک هزار میلیارد تومان (همت) رسیده بود که طی سه سال اخیر با رشد عظیم به ۱۰ هزار میلیارد تومان (همت) رسیده است و امروز رتبه یک جذب منابع کشور را داریم.

شمس الدینی افزود: ۱۱۲ هزار فقره افتتاح حساب جدید داشته ایم سعی داشته ایم بانک داری سبز را انجام دهیم و تمام خدمات بدون کاغذ ارائه شود و تا ابتدای سال تا الان ۲ همت وام ارائه شده است.

وی گفت: در بحث مطالبات فارس، آخرین استان است که ۲۰ صدم مطالبات وجود دارد که ۱۴ میلیارد تومان مطالبه داریم.

این مقام مسئول گفت: خیرین هم می توانند حساب های خود را به بانک قرض الحسنه مهر ایران منتقل کنند و به افرادی که می خواهند وام ارائه کنند.

شمس الدینی با اشاره به اینکه ۸۰ هزار و ۳۳۵ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۵۳ هزار میلیارد تومان توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس به مردم ارائه شده است، افزود: ۷۲ هزار و ۶۸۴ نفر هم از همراه بانک این بانک استفاده می کنند.

وی از اصحاب رسانه خواست تا مبلغ قرض الحسنه باشند، یادآور شد: رسانه ها در خصوص معرفی بانک قرض الحسنه مهر ایران یاری رسانی کنند چرا که بر اهمیت موضوع قرض الحسنه در آموزه های دین مبین اسلام تاکید شده است.

بر اساس این گزارش در ادامه، مهدی رئیسی افزود: ۸۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه را پرداخت کنیم که اعتبار آن ۵۳ هزار میلیارد ریال بود.

معاون شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس اظهار کرد: پیش بینی اینست که تا پایان سال این رقم به یکصد هزار فقره برسد و سعی بر اینست که مشکلات مردم کمتر شود و به اقتصاد استان کمک شود که ۲۵ درصد این موارد بدون ضامن پرداخت کردیم.

وی گفت: برای اولین بار در کشور بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات را به صورت غیر حضوری ارائه می کند که ۵۶ درصد از تسهیلات را به صورت آنلاین پرداخت کردیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82510

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.