• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0
شهردار شیراز؛

احیای میدان توپخانه در پروژه زندیه شیراز

  • کد خبر : 82439
  • 22 آذر 1402 - 22:49
احیای میدان توپخانه در پروژه زندیه شیراز
شهردار شیراز از احیای میدان توپخانه در پروژه زندیه خبر داد و گفت: با دریافت مجوزها، به دنبال احیای این محور گردشگری و تاریخی هستیم.

محمدحسن اسدی امروز، ۲۲ آذرماه در میز خدمت حسینیه سیدالشهدا در شهرک شهید مطهری شهرداری منطقه ۵ شیراز بیان کرد: امروز از چند ده متری زیرزمین تا ارتفاعات شهر شیراز، خادمان شما در شهر شیراز در حال ارائه خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی درباره احیای میدان توپخانه در پروژه زندیه بیان کرد: با دریافت مجوزها، به دنبال احیای این محور گردشگری و تاریخی هستیم تا یک میدان‌گاه شهری را ایجاد و احیا کنیم.

شهردار شیراز درباره حجم و موقعیت جغرافیایی پروژه‌های شهرداری شیراز افزود: در شرق شیراز بزرگراه شهید استوار در حال تکمیل است، در غرب شیراز ۵۵ متری هاشمی رفسنجانی، در شمال به غرب شیراز بزرگراه شهید سلیمانی در حال تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه در این شهر هم‌زمان ۳ خط مترو در حال انجام است، تصریح کرد: ما معتقد هستیم که شهر شیراز باید برای مردم بهترین جای بهتری برای زندگی باشد.

اسدی با اشاره به رفع دغدغه مردم درباره وضعیت کمربندی شیراز بیان کرد: شهرداری شیراز ۱۸ کیلومتر کمربندی را تحویل گرفته است و برای ایجاد راه‌های ارتباطی ایمن مردم شهرک‌های پیرامون کمربندی درحال احداث تقاطع و ایجاد نقاط ایمن هستیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز گفت: در دهه فجر شاهد افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر هستیم.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری شیراز طی ۲ سال گذشته، ۴ برابر شده است، گفت: برای پاسخگویی به تمام نیازهای شهروندان نگاه همه‌جانبه برای توسعه شهر داریم.

شهردار شیراز جابه‌جایی زندان عادل‌آباد را به‌عنوان دیگر درخواست شهروندان منطقه ۵ و یکی از اهداف شهرداری شیراز برشمرد و گفت: یکی از اهداف ما جابه‌جایی زندان عادل‌آباد است و زمین این زندان جانمایی شده است و مدیریت شهری همکاری می‌کنند تا این زندان هر چه سریع‌تر منتقل شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82439

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.