• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس؛

تحقق بیانیه گام دوم نیازمند تربیت نیروهای در تراز انقلاب است

  • کد خبر : 82317
  • 21 آذر 1402 - 17:55
تحقق بیانیه گام دوم نیازمند تربیت نیروهای در تراز انقلاب است
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: امروز وظیفه ما در دانشگاه تربیت نیروهای در تراز انقلاب است تا بتوانیم به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و آرمان‌های اصلی انقلاب برسیم.

علیرضا بیابان‌نورد امروز، ۲۱ آذرماه در جمع اعضای تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی داراب اظهار کرد: در نگاه‌ رهبر معظم انقلاب، دانشجو فرد منفعلی نیست. ایشان بی‌تفاوتی دانشجویان به مسائل اجتماعی را مصیبت بزرگی می‌دانند و معتقد هستند خیلی نگران‌کننده است کسی که بناست آینده امور مملکت در دست او باشد، نسبت به مسائل جامعه و سرنوشت مردم بی‌اعتنا باشد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر معظم ابلاغ شد، به نسل جوان اشاره دارد، افزود: در قسمت‌های بسیاری از این بیانیه به نسل جوان اشاره می‌شود یعنی می‌خواهد به جوانان بگوید که باید خودتان را برای گرفتن مسئولیت‌های سنگین آماده کنید و البته نکات بسیار کلیدی همچون عدالت‌خواهی، آزادی، استقامت و پایداری و سبک زندگی و… در آن لحاظ شده است که هرکدام از این‌ها، جای تحلیل جداگانه‌ای دارد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فارس با بیان اینکه امروز وظیفه ما در دانشگاه تربیت نیروهای در تراز انقلاب است تا بتوانیم به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و آرمان‌های اصلی انقلاب برسیم، گفت: دانشجویان باید با نگاه ویژه‌ای نسبت به تحقق ۷ مأموریت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی کنند و در جهت تبیین و اجرای آن در دانشگاه حرکت کنند.

بیابان‌نورد با اشاره به فرا رسیدن پنجمین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: تشکل دانشجویی گام دومی‌ها که ظرفیت ویژه‌ای در عرصه‌های مختلف دارند، باید با تمام ظرفیت دانشجویی خود را در جهت کار تخصصی به روی بیانیه گام دوم انقلاب بگذارد و در پنجمین سالگرد صدور بیانیه، رویکرد جدیدی را در این زمینه از سمت دانشجویان مشاهده کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82317

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.