• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس؛

برپایی دو نمایشگاه تخصصی همزمان با نمایشگاه فناوری اطلاعات در شیراز

  • کد خبر : 82099
  • 20 آذر 1402 - 2:28
برپایی دو نمایشگاه تخصصی همزمان با نمایشگاه فناوری اطلاعات در شیراز
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از برپایی نوزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مخابرات، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و موبایل در کنار ششمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند، امنیت و دوربین‌های مدار بسته و همچنین نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ در شیراز خبر داد.

محسن نهاوندی امشب، ۱۹ آذرماه گفت: نوزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مخابرات، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و موبایل در کنار ششمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند، امنیت و دوربین‌های مدار بسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اولین بار شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس میزبان نمایشگاه تخصصی با موضوع ملزومات رمزارزو بلاکچین خواهد بود، افزود: این دوره از نمایشگاه به اختصار آیتکس ۱۴۰۲ نامگذاری شده است.

نهاوندی تصریح کرد: این نمایشگاه در ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود که نسبت به نمایشگاه سال‌های گذشته از لحاظ کیفی و کمی رشد چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ گستره وسیعی از شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ارائه جدیدترین محصولات خود در حوزه‌های یاد شده می‌پردازند، افزود: با توجه به همزمانی سه نمایشگاه تخصصی در این دوره شاهد تنوع بسیار خوب از محصولات حوزه فناوری خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در پایان زمان برپایی این نمایشگاه را طی روزهای ۲۱ تا ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اعلام کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82099

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.