• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
مدیرکل آموزش و پرورش فارس؛

۲۷ درصد رتبه‌های جشنواره ملی خوارزمی متعلق به دانش‌آموزان فارس است

  • کد خبر : 81975
  • 19 آذر 1402 - 19:12
۲۷ درصد رتبه‌های جشنواره ملی خوارزمی متعلق به دانش‌آموزان فارس است
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در نهمین دوره جشنواره خوارزمی و در مرحله کشوری ۲۷ درصد از رتبه‌های برگزیده مربوط به دانش‌آموزان استان فارس است.

محمدخلیل عسکری امروز، ۱۹ آذرماه در چهل و یکمین جلسه کمیته راهبردی کیفیت‌بخشی به آموزش کارگروه توسعه مدیریت با موضوع دستاوردهای نهمین دوره جشنواره خوارزمی، کیفیت‌بخشی به مدارس غیر دولتی و مدارس شاهد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع کیفیت‌بخشی، حضور برخی سرگروه‌های آموزشی در نشست کیفیت بخشی آموزشی ضروری است لذا زمینه حضور آن‌ها باید فراهم شود.

وی تصریح کرد: در نهمین دوره جشنواره خوارزمی و در مرحله کشوری ۲۷ درصد از رتبه‌های برگزیده مربوط به دانش‌آموزان استان فارس است لذا مدیران و سایر دست‌اندرکاران مدارس مذکور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

عسکری ادامه داد: یکی از مأموریت شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی که اخیراً راه‌اندازی شده است، انتقال اطلاعات از دستاوردها به کف جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: همه طرح‌ها و برنامه‌ها باید با محوریت دانش‌آموز اجرایی شود و همه برنامه‌ها از جمله جشنواره‌های مختلف به صورت زنجیره‌ای و پیوسته در مدارس اجرایی شود.

عسکری تأکید کرد: ضروری است تمامی رؤسای ادارات آموزش و پرورش فارس پیشنهادات خود را در خصوص پست‌های اداری به اداره‌کل ارائه دهند تا در کارگروه توسعه مطرح و تصمیمات لازمه اتخاذ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در راستای آموزش مدیران طرح پراکنده از فضای مجازی استفاده شود و آموزش‌های لازم ارائه شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز با تشریح برنامه‌های هفته پژوهش گفت: بر اساس مصوبات جلسه قبل طرح آمایش هنرستان‌های استان انجام و پس از احصاء نیازها جهت ادامه فرآیند به وزارتخانه ارسال شده است.

فرشید قاسمی افزود: در سال گذشته تعداد ۹۷ هزار نفر تیم در جشنواره خوارزمی شرکت کردند لذا ناظرینی برای این جشنواره انتخاب شدند.
وی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۴۷ نفر تیم در بخش غیر حضوری مورد داوری قرار گرفتند و در نهایت ۵۰ نفر تیم برگزیده و به مرحله کشوری معرفی شدند.
قاسمی با بیان اینکه مدرسه‌محوری اولین اصل جشنواره نوجوان خوارزمی است، گفت: این جشنواره با محورهای سیزده‌گانه برگزار می‌شود و در سال گذشته در پنج محور دانش‌آموزان فارس رتبه اول کشوری را کسب کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81975

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.