• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
دبیر جامعه روحانیت شیراز؛

کلید حل مشکلات به حامیان مردم و انقلاب سپرده شود

  • کد خبر : 81589
  • 17 آذر 1402 - 10:34
کلید حل مشکلات به حامیان مردم و انقلاب سپرده شود
دبیر جامعه روحانیت شیراز با انتقاد از رفتار برخی از مجموعه‌ها و جریانات سیاسی که تنها به دنبال منافع خود هستند، گفت: ما نیاز داریم که کلید حل مشکلات به کسانی سپرده شود که همواره کف میدان و حامی مردم و انقلاب اسلامی هستند.

نشست مشترک جامعه روحانیت، جامعه اساتید، مسئولان و مدیران مدارس علمیه شیراز با حضور معاون سیاسی، اجتماعی فرهنگی و روحانیت وزارت اطلاعات امروز، ۱۶ آذرماه در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در این نشست با اشاره به فساد مربوط به چای دبش که فضای این روزهای جامعه را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: به لطف خدا امروز دستگاه‌های اطلاعاتی کشور جزو برترین سرویس‌های اطلاعاتی جهان محسوب می‌شود و اشراف اطلاعاتی غیر قابل انکاری حتی در مرزهای خارجی روی دشمنان دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری افزود: با این حال وقتی خبرهای مربوط به فسادهای کلان در رسانه‌ها منتشر می‌شود، باعث این سئوال در ذهن جامعه می‌شود که چرا دستگاه‌های اطلاعاتی پیش از وقوع چنین تخلفاتی از آن جلوگیری نمی‌کنند؟

وی با بیان اینکه وقوع فساد اقتصادی در دستگاه‌های دولتی باعث لطمه‌های سنگین به اعتبار نظام و کشور می‌شود، گفت: این‌گونه فسادها یک شبه رخ نمی‌دهد و چند سال زمان لازم است تا این مار تبدیل به افعی شود. حال آنکه حراست‌ها به نمایندگی از وزارت اطلاعات در دستگاه‌ها حضور دارند تا پیش از آنکه اولین قدم‌های فساد برداشته شود مسئله را پیگیری و پیشگیری کنند.

مسئول حوزه علمیه محمودیه شیراز با ابراز تأسف از رفتار برخی مجموعه‌ها و جریان‌های سیاسی که در حال تیشه زدن به ریشه نظام هستند، افزود: جای تاسف است که این جریانات تنها به کسب قدرت فکر می‌کنند و حتی از خودزنی هم ابایی ندارند. در شرایطی که کشور تحت فشار دشمن است، با رفتارهای نسنجیده باعث تحمیل هزینه‌های گزاف به مردم و نظام اسلامی می‌شوند.

طاهری تأکید کرد: این بالاترین خودزنی است که وضعیت کشور را به گونه‌ای نشان دهیم که گویا همه چیز متوقف یا در حال نابودی است و هیچ اتفاق مثبت یا پیشرفتی در این کشور صورت نمی‌گیرد. متأسفانه برخی مجموعه‌های سیاسی سعی دارند در جامعه اینطور القا شود که کلیت نظام و روحانیت طرفدار فاسدان و دزدان است و از آن‌ها حمایت و طرفداری می‌کند.

رئیس هیئت امنای آستان مطهر سید علاءالدین حسین(ع) با انتقاد از فضایی که توسط این جریانات در کشور ایجاد شده است، گفت: روحانیت همراه مردم در سختی‌ها و شنوای حرف و درد آن‌ها است و هیچ سنخیتی با فاسدان و جریان‌هایی که مصالح مردم و نظام را فدای منافع شخصی و جمعی خود می‌کنند، ندارد. ما نیاز داریم تا کلید حل مشکلات به افرادی سپرده شود که همواره در کف میدان و حامی مردم و انقلاب هستند و طعم سختی‌ها را همراه مردم چشیده‌اند.

مسئول حوزه علمیه محمودیه با بیان اینکه همین مردم هستند که برای نظام جان می‌دهند و در آینده نزدیک باید برای دادن رای در انتخابات شرکت کنند، افزود: چه ضرورتی دارد که در اوج سرما و در این شرایط حساس نزدیک به انتخابات ناگهان قیمت گاز مایع چنین افزایشی پیدا کند؟

طاهری گفت: بحمد الهی ملت قهرمان و ولایتمدار ایران اسلامی همیشه پای دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81589

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.