• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
محمد رضایی؛

دانشگاه پویا تقویت‌کننده جنبش عدالت‌طلبی و مبارزه با فساد است

  • کد خبر : 81428
  • 14 آذر 1402 - 22:28
دانشگاه پویا تقویت‌کننده جنبش عدالت‌طلبی و مبارزه با فساد است
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، دانشگاه پویا و فعال را دانشگاهی دانست که با نگاه به منافع ملی، تقویت‌کننده جنبش عدالت‌طلبی و مبارزه با فساد است.

محمد رضایی امروز، ۱۴ آذرماه در جمع دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهرستان اقلید که در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو انجام شد، گفت: دانشگاه فعال و پویا، دانشگاهی است که هم در حوزه علمی فعال باشد و هم با نگاه به منافع ملی، تقویت کننده جنبش عدالت‌طلبی و مبارزه با فساد باشد و هم مطالبه‌گرایانه با ارائه راهکار به دنبال حل مشکلات بوده و در عرصه سیاسی پیش رونده و پویا باشد.

وی  تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که نسل دانشجوی امروز ما همان جوانان گام دومی هستند که به‌ خوبی می‌توانند امور را دست بگیرند لذا به جد معتقدیم توجه به جوانان در عرصه مدیریتی و اعتماد به این نسل پرتوان، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در پایان بیان کرد: بسیار به‌جاست که حتی از ظرفیت دانشجویان به عنوان مشاورانی امین در کارها استفاده شود، زیرا می‌توانند منشا کارهای خیر بزرگی شوند که به‌صورت عادی ممکن است سخت جلوه کند.

رضایی در پایان یاد شهدای دانشجو را گرامی داشت و افزود: روح ضد استکباری آمیخته با خون دانشجو است و سنگفرش دانشگاه ما در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ آغشته به خون دانشجویانی شد که فریاد لعن شیطان بزرگ را سردادند.

به گزارش سحاب پرس، در این مراسم تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از سایر دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهرستان اقلید، موضوعات و مشکلات خود را مطرح کردند و مسئولان مربوطه به این سئوالات پاسخ دادند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81428

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.