• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور افتتاح شد

  • کد خبر : 81224
  • 12 آذر 1402 - 2:15
بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور افتتاح شد
آیین بهره‌برداری از مرکز مراقبت‌های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر (بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور) امروز، ۱۱ آذرماه در بیمارستان چمران برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین با قدردانی از اقدام خیرین عرصه سلامت، به ویژه «فرهاد مهرپور»، خیر حوزه سلامت فارس و بانی ساخت مرکز مراقبت‌های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر گفت: خیرین با قدم‌های خیری که بر می‌دارند، برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم، به مجموعه سلامت کمک شایانی می‌کنند که این کار ارزشمند، ستودنی است.

سیدوحید حسینی با اشاره به پیشینه دیرینه فارس در اقدامات نیکوی خیرین، افزود: در مجموعه خیرین تأمین سلامت فارس مسائل مختلف حوزه سلامت شناسایی و پس از نیازسنجی به افراد نیکوکار در این عرصه معرفی می‌شود.

وی، مرکز مراقبت‌های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر را یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار در تسکین آلام بیماران عنوان کرد و ادامه داد: برخی از بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، شرایطی برای مراقبت‌های درمانی در منزل را ندارند، بنابراین می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نیز گفت: امروز شاهد نقش‌آفرینی خیرین و افراد نیکوکار استان فارس هستیم که برای تسکین آلام بیماران قدم برداشته‌اند.

آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب افزود: این مرکز، همانند نام خود، مهرآفرین است و محبت و صمیمیتی که در دین اسلام به آن توصیه شده، مورد عمل قرار گرفته است و امیدواریم به لطف خداوند این کار پرارزش، روزافزون شود.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین گفت: عملیات ساخت مرکز مراقبت‌های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر با متراژ ۳ هزار و ۷۳۰ متر مربع، از سال ۱۳۹۴، آغاز شد و امروز ما شاهد بهره‌برداری از این مرکز مهم حوزه سلامت فارس هستیم.

علی‌اکبر رامجردی افزود: این مرکز در هفت طبقه و با دارا بودن ۶۰ تخت فعال، با هزینه‌ای بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان، به همت «فرهاد مهرپور» خیر حوزه سلامت ساخته شد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: این مرکز، به عنوان بزرگترین مرکز جامع خدمات طب تسکینی بیماران مبتلا به سرطان در جنوب کشور، به چرخه فعالیت در عرصه سلامت فارس پیوست.

سید علی هاشمی، رئیس بیمارستان شهید دکتر چمران نیز ضمن معرفی این بیمارستان و روند ساخت مرکز مراقبت‌های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر، گفت: ساخت مرکز مراقبت‌های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر، از مهر و محبت یک خانواده خیر و نیکوکار آغاز شده و با حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81224

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.