• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس؛

۶ مصدوم و کشته در دو تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی شیراز

  • کد خبر : 81188
  • 11 آذر 1402 - 19:47
۶ مصدوم و کشته در دو تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی شیراز
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از وقوع دو حادثه رانندگی در محورهای منتهی به شیراز خبر داد که این دو حادثه مجموعاً ۶ مصدوم و کشته داشته است.

حسین درویشی امروز، ۱۱ آذرماه با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۰۰:۲۵ روز شنبه، مورخ ۱۱ آذرماه ساعت در پی تماس تلفنی مرکز اورژانس کازرون گزارشی مبنی بر برخورد دو خودرو پژو ۴۰۵ و کوئیک، در کیلومتر ۴۴ محور کازرون ـ شیراز دریافت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات بین شهری دشت برم با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران پس از ارزیابی و ایمن‌سازی صحنه حادثه، به انجام کمک‌های اولیه اقدام کردند، این حادثه در مجموع ۴ مصدوم در بر داشت که توسط اورژانس و آمبولانس هلال احمر جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین گفت: علاوه بر این‌ها در حادثه دیگری در ساعت ۱۸:۱۰ روز جمعه، مورخ ۱۰ آذر ماه سال جاری گزارشی مبنی برحادثه برخورد۲۰۶ با خودرو۴۰۵ در کیلومتر ۴۵ جاده سپیدان به شیراز دریافت شد.

درویشی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات بین شهری ستاره دالین با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند؛ پس از ارزیابی صحنه حادثه، تثبیت خودروها، کنترل محور و اقدامات کمک‌های اولیه را انجام دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس بیان کرد: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی‌ برجای گذاشت که مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان منتقل شد.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81188

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.