• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس؛

آزادی ۴۲۵ زندانی جرائم غیر عمد با تسویه بدهی ۴۵۰ میلیارد تومان در فارس

  • کد خبر : 81153
  • 11 آذر 1402 - 15:43
آزادی ۴۲۵ زندانی جرائم غیر عمد با تسویه بدهی ۴۵۰ میلیارد تومان در فارس
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس از آزادی ۴۲۵ زندانی جرائم غیر عمد با تسویه بدهی ۴۵۰ میلیارد تومان توسط کانون‌های خدمت رضوی در استان طی دو سال گذشته خبر داد.

جابر مهدیار امروز، ۱۱ آذر در همایش هم‌اندیشی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۶ کشور که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد، در تشریح اقدامات خادمیاران رضوی در فارس، گفت: در دو سال گذشته ۴۲۵ زندانی جرائم غیر عمد با تسویه بدهی ۴۵۰ میلیارد تومانی در استان فارس با کرامت امام رضا(ع) آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس با بیان اینکه این استان نسبت به سایر استان‌های کشور در آزادی زندانیان پیشرو است، افزود: خادمیاران رضوی در ۲۰ عرصه اجتماعی، فرهنگی و… مشغول فعالیت هستند تا حاصل فعالیت‌ها منجر به بهبود شرایط مردم از لحاظ آسایش و آرامش به برکت امام رضا(ع) منجر شود.

مهدیار با تصریح اینکه فعالیت خادمیاران رضوی رضایت‌مندی مردم نیازمند را به دنبال داشته است، اظهار کرد:  آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، تسهیل در ازدواج جوانان، اهدای جهزیه، برپایی کلاس‌های مشاوره، مهدالرضا(ع) و اعزام خادمیاران با پرچم متبرک آستان قدس رضوی و… ازجمله اقدامات کانون‌های خدمت رضوی در استان فارس است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش هم‌اندیشی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۶ کشور، تاکید کرد: این همایش با حضور استان‌های منطقه ۶ کشور برگزار شد تا انتقال تجربه و اندیشه‌های جدید برای هموار شدن و بهترشدن مسیر خدمت به مردم انجام شود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس ادامه داد: تا برگزاری نشست جدید در سال آینده، نشست‌های متعدد برای ارائه رهنمودهای جدید خادمیاری در استان فارس برگزار خواهد شد.

مهدیار، واگذاری جهیزیه، اهدای بسته‌های معیشتی به مردم نیازمند، اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ زائر اولی و برگزاری ۸۰۰ جلسه کارگاه تربیتی اسلامی ایرانی را از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی در استان فارس برشمرد و گفت: علاقه‌مندان با حضور در دفاتر کانون‌های خدمت رضوی در تمامی شهرستان‌های استان فارس می‌توانند به کسوت خادمیاری حضرت رضا(ع) نائل شوند و در فعالیت‌های خداپسندانه و اجتماعی شرکت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81153

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.