• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
در گفت و گو با سحاب ‍پرس مطرح شد:

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز جامع خدمات طب تسکینی بیماران سرطانی

  • کد خبر : 81130
  • 11 آذر 1402 - 9:37
افتتاح بزرگ‌ترین مرکز جامع خدمات طب تسکینی بیماران سرطانی
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: بزرگ‌ترین مرکز جامع خدمات طب تسکینی بیماران سرطانی در جنوب کشور و در شیراز افتتاح شد.

علی‌اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس امروز ۱۱ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس گفت: مرکز آنکولوژی یکی از مراکزی است  نیاز آن در استان بسیار محسوس بود.

وی با بیان اینکه خیرین استان فارسی برای رفع نیازهایی که اولویت است گام برمی‌دارند. افزود: این ساختمان  به دستان حاج فرهاد مهرپور خیر استان فارسی ساخته شده است که می‌تواند قدم بسیار مؤثری برای کارهای طب تسکینی برای بیماران سرطانی و کسانی که نیاز طب تسکینی دارند از این مرکز خدمات دریافت کنند.

رامجردی با بیان اینکه این مرکز بیش از ۸۰ تخت در ظرفیت دارد نمی‌تواند به بیش ۱۰۰ بیمار در روز خدمات دهد تصریح کرد: با افتتاح این مرکز یکی از معضلات مهم استان بلکه جنوب کشور در بحث کمبود تخت‌های شیمی‌درمانی برطرف می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در ادامه افزود: متأسفانه در سیستم دولت مرکزی که به این حجم و سرعت به تواند خدماتی را به بیماران سرطانی دهد را نداشته‌ایم و قطعاً افتتاح این مرکز  می‌تواند به بیماران سرطانی خدمات دهد و می‌تواند بزرگ‌ترین مرکز جامع خدمات طب تسکینی بیماران سرطانی  باشد.

رامجردی با بیان اینکه نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط خیر مهرپور بنا شده است اضافه کرد: هزینه ساخت این ساختمان بیش از ۳۰ میلیارد تومان توسط خیر  بوده است البته  بخشی از هزینه هم با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81130

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.