• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس؛

تلاش برای هدفمند شدن صنعت گردشگری در نمایشگاه گردشگری پارس

  • کد خبر : 81023
  • 08 آذر 1402 - 18:12
تلاش برای هدفمند شدن صنعت گردشگری در نمایشگاه گردشگری پارس
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس گفت: معرفی جاذبه‌ها و هدفمند شدن صنعت گردشگری را در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس دنبال خواهیم کرد.

سیدعلی نصیری امروز، ۸ آذرماه با بیان اینکه فارس، استانی گردشگرپذیر است، گفت: از هر منظر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که بیشترین امکانات گردشگری در فارس وجود دارد.

وی با بیان اینکه حتی کمترین آلودگی کشور هم مربوط به این استان و کلانشهر شیراز است، افزود: فارس و شیراز، یکی از پایه‌های تاریخی ایران است همان‌طور که از نظر مذهبی هم شیراز عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) را دارد و همچنین بیشترین بقاع متبرکه در فارس و شیراز وجود دارد و در زمینه شعر و ادب هم شیراز با وجود دو شاعر بزرگ سعدی و حافظ سرآمد است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس ادامه داد: شیراز با داشتن هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، بستر خوبی در زمینه گردشگری ایجاد کرده و از طرفی مردم با فرهنگ آن هم نشان داده‌اند که مهمان‌پذیر و مهمان دوست هستند.

نصیری افزود: از آنجا که سهامدار عامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و هم سهامدار شرکت گردشگری هستیم، کمک به صنعت گردشگری را از وظایف خود می‌دانیم و برای درآمد پایدار در صنعت گردشگری تلاش می‌کنیم، چرا که صنعت گردشگری از صنعت نفت و دیگر صنایع در دنیا پیشی گرفته است.

وی با بیان اینکه معرفی جاذبه‌ها و هدفمند شدن صنعت گردشگری را در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس دنبال خواهیم کرد، گفت: به سهم خود دین‌مان را با ایجاد ایده‌های نو و رونق کسب و کار در نمایشگاه گردشگری پارس ادا خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس تصریح کرد: یکی دیگر از زمینه‌های گردشگری در شیراز، توریسم درمانی و گردشگری سلامت با وجود بیمارستان‌های مجهز و پزشکان ماهر و حاذق است و از طرفی با توجه به نزدیکی شیراز با برخی از کشورهای همجوار چون عمان و همچنین عراق که کشوری شیعه‌ای است می‌توانیم در این زمینه خدمت‌دهی کنیم که لازمه معرفی تمامی ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف گردشگری و صنایع دستی در استان برگزاری یک نمایشگاه است که این ظرفیت‌ها را ارائه و معرفی کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81023

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.