• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

تجلیل از ۲۰۰ مدیر برتر دبیرستانهای متوسطه دوم استان فارس

  • کد خبر : 80990
  • 08 آذر 1402 - 12:08
تجلیل از ۲۰۰ مدیر برتر دبیرستانهای متوسطه دوم استان فارس
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس از تدوین برنامه ۱۸۰ روزه در سال تحصیلی جاری، ویژه دانش آموزان خبر داد و گفت: با توجه به تاثیر ۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکور و نهایی شدن دروس پایه دهم و یازدهم این برنامه از در طول سال آغاز و تا خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

فرشید قاسمی در گردهمایی معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه و بیش از ۲۰۰ مدیر سرآمد در امتحانات نهایی سراسر استان در باشگاه فرهنگیان شیراز اظهار کرد: این آیین در راستای تجلیل ازمدیران موفق درارتقای میانگین نمرات امتحانات نهایی مدارس متوسطه دوره دوم استان برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس شاخص های تعیین شده این مدیران موفق شدند نمرات میانگین مدرسه خود را افزایش دهند و این امر موجب شد تا رتبه میانگین نمرات امتحانات نهایی استان فارس در کشور از ۱۹ به رتبه ۱۵ ارتقا یابد.

قاسمی بر تلاش بیش از پیش مدیران تأکید و تصریح کرد: در همین راستا در سال تحصیلی گذشته برنامه های متعددی در خصوص آمادگی دانش آموزان برای امتحانات، ارایه کردیم؛ از جمله این برنامه ها می توانیم به برنامه ۹۰ روزه و ۱۸ روزه ویژه پایه دوازدهم اشاره کنیم که ما برای تک تک این روزها برنامه داشتیم.

وی از تدوین برنامه ۱۸۰ روزه در سال تحصیلی جاری، ویژه دانش آموزان متوسطه دوم خبر داد و عنوان کرد: با توجه به تاثیر ۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکور و نهایی شدن دروس پایه دهم و یازدهم این برنامه در طول سال آغاز و تا خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: با هدف بسط و تقویت آموزش ها، ۲۴ نوع برنامه مانند وبینارها، آزمون های شبه نهایی، بسته های آموزشی و ….، تدوین شده و تحلیل هایی که از این آزمون ها صورت می گیرد منجر می شود دانش آموزان با آمادگی بیشتری در امتحانات شرکت کنند و ما نیز بتوانیم رتبه استان را در کشور تک رقمی کنیم.

وی افزود: موفقیت اتفاقی نیست و صد البته هرگز موفقیت ذاتی و ژنتیکی نبوده است لذا موفقیت امری اکتسابی است و فرد باید آن را طلب کند.
شایان ذکر است؛ در این آیین از ۲۰۰ مدیر برتر مدارس متوسطه دوم استان در امتحانات نهایی تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80990

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.