• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2
هیات ورزش های همگانی استان فارس

برگزاری مسابقات ورزشی در دستگاه‌های اجرایی برای افزایش کارایی و سلامت کارکنان

  • کد خبر : 80935
  • 07 آذر 1402 - 15:42
برگزاری مسابقات ورزشی در دستگاه‌های اجرایی برای افزایش کارایی و سلامت کارکنان
دولت آبادی سرپرست نائب رئیسی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : با برگزاری اینگونه مسابقات ورزشی، انتظار می‌رود که علاوه بر افزایش سلامت جسمانی و روانی کارکنان، روحیه کاری و همبستگی در سازمان‌ها نیز تقویت شود و فرصتی مناسب برای تقدیر و تشویق استعدادهای ورزشی کارکنان و شناسایی توانمندی‌های جدید می‌باشند.

 

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس، دولت آبادی سرپرست نائب رئیسی هیات ورزش های همگانی استان فارس از آغاز مسابقات دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت : سازمان‌ها برای افزایش کارایی و اثربخشی منابع انسانی خود به سلامت جسمانی و روانی کارکنان نیازمند هستند.
قطعا فعالیت‌های جسمانی و ورزشی بخش اساسی از یک زندگی فعال و سالم را تشکیل می‌دهند. با توجه به اینکه بسیاری از کارکنان ساعات زیادی را در محیط کار صرف می‌کنند، برنامه‌ریزی مناسب برای افعالیت‌ها ورزشی ضروری است.

وی افزود : یکی از راه‌های توسعه فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی، برگزاری رویدادهای ورزشی مختلف است. این برنامه‌ها می‌توانند به شکل مسابقات ورزشی برگزار شوند که منجر به افزایش انگیزه کارکنان برای شرکت در ورزش و به دست آوردن سلامتی و روحیه بهتر می‌شود.

وی گفت : در این راستا، مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی با شعار “کارمند تندرست، کارمند اثربخش” برگزار می‌شود. در این مسابقات، کارکنان در رشته‌های مختلف ورزشی شرکت می‌کنند. به طور خاص، آقایان در رشته‌های مهارت‌های چالشی، تنیس روی میز، فوتبال گل کوچک، والیبال، شنا و داژبال رقابت می‌کنند. همچنین بانوان نیز در مهارت‌های چالشی، تنیس روی میز، داژبال، والیبال، شنا و فوتبال گل‌ کوچک شرکت می‌کنند. همچنین، جانبازان و معلولین نیز در رشته شطرنج به رقابت می‌پردازند.

عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس افزود : مسابقات کارکنان دولت در سطح استانی در دیماه و سطح کشوری در دهه مبارک فجر امسال برگزار خواهد شد. هدف از این مسابقات این است که از طریق رقابت‌های ورزشی، فرهنگ ورزش را در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی ترویج داده و بهبود سلامتی و روحیه آنان را تقویت کنیم.

با برگزاری اینگونه مسابقات ورزشی، انتظار می‌رود که علاوه بر افزایش سلامت جسمانی و روانی کارکنان، روحیه کاری و همبستگی در سازمان‌ها نیز تقویت شود. همچنین، این مسابقات فرصتی مناسب برای تقدیر و تشویق استعدادهای ورزشی کارکنان و شناسایی توانمندی‌های جدید می‌باشند.

وی افزود : به طور کلی، برگزاری مسابقات ورزشی در دستگاه‌های اجرایی به جهت بهبود سلامت و روحیه کارکنان و ایجاد فرهنگ ورزش در محیط کار صورت می‌گیرد. این اقدام می‌تواند به افزایش کارایی و اثربخشی منابع انسانی سازمان‌ها کمک کند و در نهایت به بهبود عملکرد و عملکرد سازمانی منجر شود.برگزاری مسابقات ورزشی در دستگاه‌های اجرایی برای افزایش کارایی و سلامت کارکنان سازمان‌ها برای افزایش کارایی و اثربخشی منابع انسانی خود به سلامت جسمانی و روانی کارکنان نیازمند هستند.
وی افزود : قطعا فعالیت‌های جسمانی و ورزشی بخش اساسی از یک زندگی فعال و سالم را تشکیل می‌دهند. با توجه به اینکه بسیاری از کارکنان ساعات زیادی را در محیط کار صرف می‌کنند، برنامه‌ریزی مناسب برای افعالیت‌ها ورزشی ضروری است.

وی گفت: یکی از راه‌های توسعه فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی، برگزاری رویدادهای ورزشی مختلف است. این برنامه‌ها می‌توانند به شکل مسابقات ورزشی برگزار شوند که منجر به افزایش انگیزه کارکنان برای شرکت در ورزش و به دست آوردن سلامتی و روحیه بهتر می‌شود.

دولت آبادی گفت: در این راستا، مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی با شعار “کارمند تندرست، کارمند اثربخش” برگزار می‌شود. در این مسابقات، کارکنان در رشته‌های مختلف ورزشی شرکت می‌کنند. به طور خاص، آقایان در رشته‌های مهارت‌های چالشی، تنیس روی میز، فوتبال گل کوچک، والیبال، شنا و داژبال رقابت می‌کنند. همچنین بانوان نیز در مهارت‌های چالشی، تنیس روی میز، داژبال، والیبال، شنا و فوتبال گل‌ کوچک شرکت می‌کنند. همچنین، جانبازان و معلولین نیز در رشته شطرنج به رقابت می‌پردازند.

وی افزود : مسابقات کارکنان دولت در سطح استانی در دیماه و سطح کشوری در دهه مبارک فجر امسال برگزار خواهد شد. هدف از این مسابقات این است که از طریق رقابت‌های ورزشی، فرهنگ ورزش را در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی ترویج داده و بهبود سلامتی و روحیه آنان را تقویت کنیم.
با برگزاری اینگونه مسابقات ورزشی، انتظار می‌رود که علاوه بر افزایش سلامت جسمانی و روانی کارکنان، روحیه کاری و همبستگی در سازمان‌ها نیز تقویت شود. همچنین، این مسابقات فرصتی مناسب برای تقدیر و تشویق استعدادهای ورزشی کارکنان و شناسایی توانمندی‌های جدید می‌باشند همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در دستگاه‌های اجرایی به جهت بهبود سلامت و روحیه کارکنان و ایجاد فرهنگ ورزش در محیط کار صورت می‌گیرد. این اقدام می‌تواند به افزایش کارایی و اثربخشی منابع انسانی سازمان‌ها کمک کند و در نهایت به بهبود عملکرد و عملکرد سازمانی منجر شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80935

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.