• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

از کشف گازوئیل قاچاق تا پیدا کردن اتومبیل‌های سرقتی

  • کد خبر : 80930
  • 08 آذر 1402 - 7:20
از کشف گازوئیل قاچاق تا پیدا کردن اتومبیل‌های سرقتی

در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده است اخباری همچون کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، کشف پرایدهای سرقتی در کوار و کازرون و کشف تریاک به چشم می‌خورد. فرمانده انتظامی سرچهان امروز، ۷ آذرماه از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: […]

در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده است اخباری همچون کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، کشف پرایدهای سرقتی در کوار و کازرون و کشف تریاک به چشم می‌خورد.

فرمانده انتظامی سرچهان امروز، ۷ آذرماه از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پلیس این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

محمدجواد اسلامی مهر افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از آن خودرو ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سرچهان تصریح کرد: در این راستا راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف پراید سرقتی در بازدید از پارکینگ در “کوار”

فرمانده انتظامی کوار نیز از کشف خودرو سرقتی پراید در طرح بازدید از پارکینگ‌های عمومی این شهرستان خبر داد و افزود: در اجرای طرح‌های افزایش ضریب امنیت اجتماعی، طرح بازدید از پارکینگ‌ها و توقفگاه‌ها در سطح شهرستان کوار به اجرا گذاشته شد.

سید رحمان هاشمی افزود: مأموران پلیس آگاهی در اجرای این طرح از۱۱۰دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی بازدید به عمل آوردند که ضمن بررسی و کارشناسی‌های انجام شده موفق به کشف یک دستگاه پراید سرقتی دارای سابقه سرقت از شیراز شدند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق با جدیت ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک وسایط نقلیه حتماً از وسایل بازدارنده جهت پیشگیری از سرقت استفاده کنند تا سارقان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

کشف بیش از ۱۵ کیلوگرم تریاک و پراید مسروقه در “کازرون”

فرمانده انتظامی کازرون هم از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و کشف بیش از ۱۵ کیلوگرم تریاک خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع تریاک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

اسماعیل زراعتیان افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کازرون با شیوه‌های پلیسی موفق به شناسایی عامل توزیع شده و پس از تعقیب و مراقبت و با هماهنگی قضایی، حین توزیع تریاک وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم ۱۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و یا مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی همچنین از کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کمارج در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری خودرو سرقتی در یک منزل مسکونی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

زراعتیان افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و شناسایی منزل، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان یک خودرو پراید سرقتی کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه پس از استعلام از سامانه مشخص شد خودرو سابقه سرقت از استان بوشهر دارد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80930

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.