• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

نمایشگاه گردشگری پارس پیام وحدت و اقتصاد گردشگری را مخابره کند

  • کد خبر : 80910
  • 07 آذر 1402 - 13:00
نمایشگاه گردشگری پارس پیام وحدت و اقتصاد گردشگری را مخابره کند

معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز تأکید کرد: این نمایشگاه باید پیام وحدت و اقتصاد گردشگری را مخابره کند. محمد فرخ‌زاده امروز، ۷ آذرماه با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی پارس طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه در شیراز بیان کرد: […]

معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز تأکید کرد: این نمایشگاه باید پیام وحدت و اقتصاد گردشگری را مخابره کند.

محمد فرخ‌زاده امروز، ۷ آذرماه با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی پارس طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه در شیراز بیان کرد: این نمایشگاه قرار است در فضایی به متراژ ۶۰۰۰ هزار مترمربع در دی‌ماه امسال به میزبانی کلانشهر شیراز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تلاش مضاعفی در حال انجام است تا این نمایشگاه از حالت عمومی خارج شود و در این راستا توان را روی دعوت از میهمانان خارجی گذاشته‌ایم و از شهرداری خواسته شده که خواهرخوانده‌ها را دعوت کنند.

معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: همچنین از طریق نماینده وزارت امور خارجه، پیگیر دعوت از رایزنان بازرگانی هستیم.

فرخ‌زاده با اشاره به اقدامات متنوع این نمایشگاه نسبت به سایر نمایشگاه‌ها، گفت: در حوزه عشایر کاری متفاوت از ایلات عشایر، اقوام فارس و کشور اجرایی خواهد شد.همچنین در حوزه گردشگری خوارک و صنایع دستی متفاوت تر از گذشته ورود خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس اضافه کرد: از ایرلاین‌های داخلی و خارجی نیز دعوت شده تا به معرفی خدمات خود در این دو نمایشگاه بپردازند.

وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه گردشگری پارس نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب‌تر خواهد داشت، تاکید کرد: این نمایشگاه باید پیام وحدت و اقتصاد گردشگری را مخابره کند.

فرخ‌زاده با تصریح اینکه در حاشیه این نمایشگاه برگزاری پنل‌های تخصصی علمی با برپایی میزگردها وپرسش و پاسخ در موضوع گردشگری در دستور کار قرار گرفته است، گفت: همچنین تشریح حوزه اقتصاد گردشگری از جمله اقدامات ارزشمندی است که در این نمایشگاه دنبال می‌شود.

معاون استاندار فارس با تأکید بر اینکه تلاش ما این است تا مباحث علمی، پژوهشی و دیداری در فضایی منطقی دنبال شود، گفت: این نمایشگاه در فارس باید حرف اول را در کشور بزند.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80910

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.