• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد:

شیراز میزبان همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان فارس می شود

  • کد خبر : 80904
  • 07 آذر 1402 - 12:39
شیراز میزبان همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان فارس می شود
حجت الاسلام امیدی از برگزاری همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان فارس خبر داد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد: شیراز میزبان همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان فارس می شود حجت الاسلام امیدی از برگزاری همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان فارس خبر داد و گفت: این دوره ۸ آذرماه در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه شیراز برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین امیدی ضمن بیان این خبر، گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی اقدام به تاسیس و راه اندازی کانون های تخصصی خواهران کرده است که در این راستا همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان فارس ۸ آذرماه در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه شیراز برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره اهداف برگزاری این دوره، تاکید کرد: تبین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری، الگوسازی و انتقال تجربه ها و تقویت شبکه های بانوان مسجدی و ارتقای سطح توانمندی از جمله اهداف برگزاری این رویداد آموزشی است.

وی افزود: این طرح در قالب هشت ساعت آموزش به صورت حضوری و غیرحضوری با حضور ۵۰ خواهر مدیر کانون های ویژه خواهران که در ماه های اخیر مدارک آنها برای راه اندازی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است، برگزار می شود. حجت الاسلام امیدی یادآور شد: سهمیه اولیه تاسیس کانون های ویژه خواهران در استان فارس ۶۳ کانون بوده است که تاکنون ۵۰کانون از سهمیه فوق جذب شده و برای ۱۳ کانون باقیمانده نیز از سوی حوزه ساماندهی پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80904

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.