• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

استقرار دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس صدرا

  • کد خبر : 80856
  • 06 آذر 1402 - 20:52
استقرار دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس صدرا
استقرار دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس صدرا در نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مسئولان دانشکده تغذیه و علوم غذایی، مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۶ آذرماه در دیدار با رئیس و معاونان دانشکده تغذیه و علوم غذایی با تقدیر از اقدامات مجموعه دانشکده تغذیه و علوم غذایی، رشد علمی دانشکده و گروه تغذیه را مدیون تلاش‌های اساتید و اعضای هیئت علمی به عنوان سرمایه‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز عنوان کرد.

سیدوحید حسینی، فعالیت‌ها و پیشرفت‌ها در زمینه‌های مختلف تغذیه از جمله نان کامل و ارتقا و جایگاه دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور را حاصل تجارب و بنیه علمی بالای اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشکده دانست.

وی هم چنین دغدغه مندی، دلسوزی، وقت گذاشتن، پیگیری و همدلی اساتید دانشکده تغذیه و علوم غذایی را از نشانه‌های بارز و دلایل موفقیت‌های دانشکده برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری رشته تغذیه در جامعه، بر نقش تغذیه سالم که از مرحله تولید تا مصرف محصول را در بر می‌گیرد، تاکید کرد و انتقال دانشکده‌های مختلف دانشگاه از جمله دانشکده تغذیه و علوم غذایی به پردیس شهید دوران دانشگاه را گامی موثر در شتاب بخشیدن به مسیر پیشرفت علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه و دانشکده‌ها دانست.

حسینی با بیان اینکه محیط دانشگاه، محیط همفکری و هم افزایی است، ارتقا و توسعه پردیس دانشگاه را یکی از اولویت‌های مهم مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد و افزود: در مجموعه پردیس، فرصت تجمیع برای بهره‌وری بیشتر فراهم می‌شود و انتقال واحدهای مختلف مجموعه دانشگاه به پردیس شهید دوران، در همین راستا آغاز شده و در حال انجام است.

رئیس و معاونان دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در زمینه روند انتقال دانشکده به پردیس شهید دوران را ارائه کردند.

در ادامه این نشست هم چنین رئیس دانشگاه در دیدار و گفت‌وگو با پیمانکار ساخت دانشکده تغذیه و علوم غذایی، دغدغه‌ها و موارد مورد نیاز در راستای سرعت‌بخشی به روند انجام کارهای مربوط به ساخت دانشکده، به حاضران ارائه کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80856

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.