• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

بسیج را باید در کشور تقویت کنیم

  • کد خبر : 80838
  • 06 آذر 1402 - 17:29
بسیج را باید در کشور تقویت کنیم
نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به جایگاه بسیج و تفکر بسیجی در ایران و دیگر کشورهای منطقه بر تقویت بسیج تاکید کرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام ۶ آذر در نشست صمیمی با شورای مرکزی و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ولی امر نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه بسیج پایگاه مردمی نظام است و به همین طریق توانستیم انقلاب را حفظ کنیم، گفت: حماس با یک هزار و ۲۰۰ نیرو و با الهام از تفکر بسیجی تمام لشکر اسرائیل را در طوفان الاقصی شکست داد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تصریح اینکه امام بزرگوار نهادی را در کشور تأسیس کردند که تمام دنیا در برابر آن کم می‌آورند بنابراین بسیج را باید در کشور تقویت کنیم، افزود: امروز در کشور مأموریت‌های بسیج متنوع شده است.

وی با بیان اینکه دشمن همانند عرصه نظامی، جهاد تبیین و هر زمانی که حضور مردم را در میدان دید کم می‌آورد، بر این نکته تأکید کرد که اگر کاری مردمی شد، دشمن شکست خواهد خورد.

امام جمعه شیراز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت پایگاه بسیج ولی امر در زمینه‌های مختلف بیان کرد: وجود پایگاه بسیج در مجموعه نهاد ولی فقیه باعث پیوسته‌تر شدن ارتباطات اجتماعی و مردمی با شخص امام جمعه خواهد شد و پایگاه مقاومت بسیج ولی امر نهاد جایگاه ولایت و امامت جمعه را با مردم مرتبط می‌کند.

فرمانده پایگاه ولی امر نهاد ولی‌فقیه در استان فارس نیز در این نشست با ارائه گزارش عملکرد ۳ ساله از فعالیت‌های این پایگاه گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در نهاد و حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در پایگاه توانستیم در زمینه‌های فرهنگی، بصیرت افزایی، نظامی، سازندگی و… جزو پایگاه‌های برتر باشیم و سطح فعالیت‌ها را در سطح ملی گسترش دهیم به طوری که در مسائل ابتکاری حرف برای گفتن داشته باشیم.

حجت‌الاسلام محمد متولی افزود: پایگاه ولی امر در زمره پایگاه محلات است که باعث می‌شود از تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم جذب داشته باشیم. هم‌اکنون اکثر اعضای پایگاه از دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان نخبه و فعال فرهنگی در سطح شهر و استان هستند.

به گزارش سحاب پرس، پایگاه مقاومت بسیج ولی امر نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در آبان ۹۹ افتتاح شد و در سطح کشور نخستین پایگاهی است که در دفاتر نهاد و ائمه جمعه کشور در قالب پایگاه محلات راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80838

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.