• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جشنواره ملی روابط عمومی ۵ عنوان برتر کسب کرد

  • کد خبر : 80591
  • 06 آذر 1402 - 9:56
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جشنواره ملی روابط عمومی ۵ عنوان برتر کسب کرد
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شد در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ۵ بخش برگزیده شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور بیش از ۱۸۰ دستگاه برگزار شد.
در این دوره از جشنواره، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شد در ۵ بخش برگزیده شود. این بانک در بخش ویژه‌نامه رتبه نخست، در بخش‌های تیتر و پوستر رتبه دوم و همچنین در بخش‌های مصاحبه و گزارش رتبه سوم را از آن خود کرد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در رقابت با ۱۸۰ دستگاه که بیش از ۱۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند، موفق به کسب رتبه در ۵ بخش مذکور شده است.
این چهارمین دوره‌ای است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق می‌شود در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، در چند بخش حائز رتبه‌های برتر شود.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش از این نیز موفق شده بود در جشنواره هفدهم در سه بخش تیتر، سرمقاله و صفحه‌آرایی رتبه نخست و در بخش‌ انیمیشن رتبه دوم و در بخش‌های خبر و پوستر رتبه سوم را به دست آورد.
این بانک همچنین در دوره شانزدهم این جشنواره در بخش‌های وب‌سایت، تیتر، تبلیغات در نشریات، داستان‌سرایی و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و در دوره پانزدهم نیز در بخش‌های وب‌سایت، شبکه اجتماعی، تبلیغات و پوستر برگزیده شده بود.
جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط‌ عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی و همچنین فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات برگزار می‌شود.
برگزاری این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی ممکن شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80591

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.