• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
عضو شورای شهر شیراز؛

روحیه بسیجی تنها راه مبارزه با جریان مخوف فساد است

  • کد خبر : 80581
  • 05 آذر 1402 - 19:24
روحیه بسیجی تنها راه مبارزه با جریان مخوف فساد است
عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه امروز بزرگترین آفت حکمرانی دینی و مهم‌ترین انحراف از انقلاب نخستین و آسیب‌زاترین عامل به اعتماد مردمی، باندهای مخوف و در هم تنیده مافیایی ظلم و فساد هستند، روحیه بسیجی را تنها راه مبارزه با جریان مخوف فساد دانست.

غلامحسن اسکندری عصر امروز، ۵ آذر در صحن علنی شورای شهر شیراز با تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفان با بیان اینکه امروز اما وظیفه بسیج صیانت از جهت‌گیری اساسی انقلاب است، گفت: تحقق همان شعارهایی که چهل و اندی سال پیش، مردم به آن شعارها اعتماد کردند و جان و مالشان را فدای آن اهداف والا کردند. بسیجی بیدار بوده و اهل تحلیل است.

عضو شورای شهر شیراز افزود: امروز بزرگترین آفت حکمرانی دینی و مهم‌ترین انحراف از انقلاب نخستین و آسیب‌زاترین عامل به اعتماد مردمی، باندهای مخوف و در هم تنیده مافیایی ظلم و فساد هستند که همچون سرطان، دور گلوی مردم و دور دست و پای انقلاب پیچیده‌اند و با مکیدن شیره اعتماد عمومی و به بهای بدنام کردن مردمی‌ترین و دینی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر، در حال بزرگتر و مخوف‌تر شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه تنها روحیه بسیجی می‌تواند در مقابل انحراف عظیم ایستادگی کند، اظهار کرد: همان‌گونه که پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی در جنگ و صیانت امنیتی و نظامی از حکومت در دهه‌های اخیر احتیاج به خون داشته است، مبارزه با فساد هم احتیاج به خون و آبرو دارد از این رو قطعا جریان مخوف فساد، در مقابل ایستادگی جریان صالح بسیج بیکار نخواهد نشست و با پاپوش‌سازی، انگ‌چسبانی و آبروریزی قصد عقیم‌سازی هرگونه جریان برآمده از صالحین مصلح را خواهد کرد، اما این بار هم همه خواهیم دید که ایستادگی مصلحین و ایثار مبارزین با ظلم و فساد مافیایی، راهگشا و پیشبرنده خواهد بود.

اسکندری ادامه داد: امروز و در هفته بسیج، این یادگار امام عزیز و امید رهبر عزیزتر از جانمان، ما بسیجیان یک بار دیگر پیمان می‌بندیم که بی واهمه نام و نان و به تاسی از آنچه که از شهدای شاهد و شاهدان شهید آموخته‌ایم، در راه مبارزه با ظلم و فساد از همه چیز خودمان گذشته و در این راه که آبروی حکومت دینی و آرزوی مصلحین در همه پهنه تاریخی ایران زمین بوده است، مصمم و قاطع و صد البته حکیمانه و معطوف به نتیجه گام برخواهیم داشت و جان و مال و آبرویمان را وقف این هدف مقدس خواهیم کرد و در این مسیر از هیچ مانعی، هراسی به دل راه نخواهیم داد. شبکه اختاپوسی فساد بداند، دوران بزن دررو دیگر تمام شده است.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به توانمندی بسیج، تاکید کرد: جریان اجتماعی بسیج، به یمن رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، به مرحله‌ای از رشد و آگاهی و توانایی رسیده است که از این پس هرگونه ضربه به جریان صالح را بر نخواهد تافت و آن را با پاسخی موثر و تعیین کننده جواب خواهد داد.

وی با بیان اینکه بسیج نه فقط یک سازمان و نهاد بلکه یک آرمان است، یادآور شد: بسیج جریانی بوده که در عرصه‌های مورد نیاز کشور نظیر مبارزه با سلطه سلطنت، خدمت‌رسانی به روستاها و تحقق عدالت، بیرون راندن دشمن متجاوز از خاک پاک ایران و نگه داشتن پرچم عدالت و مبارزه با ظلم و فساد و ارایه خدمات جهادی و زدودن غبار از چهره غمناک مردم در سیل و زلزله و بیماری و فقر و اعتیاد نقش‌آفرینی کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80581

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.