• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
استاندار فارس؛

هم‌افزایی بسیج و دستگاه‌های اجرایی عامل افزایش سرعت توسعه در فارس شد

  • کد خبر : 80453
  • 03 آذر 1402 - 19:57
هم‌افزایی بسیج و دستگاه‌های اجرایی عامل افزایش سرعت توسعه در فارس شد
استاندار فارس با تقدیر از اقدامات بسیجیان فارس در توسعه فرهنگی و اقتصادی استان، گفت: امروز سرعت توسعه و پیشرفت فارس با ایجاد هم‌افزایی بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان ایجاد شده شتاب گرفته است.

محمد هادی ایمانیه امروز، ۳ آذر در حاشیه همایش اقتدار بسیجیان شیراز که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات بسیجیان استان فارس در جهت توسعه فرهنگی، اقتصادی و دیگر عرصه‌های استان قابل تقدیر بوده و امروز سرعت توسعه و پیشرفت فارس با ایجاد هم‌افزایی بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان ایجاد شده شتاب گرفته است.

استاندار فارس افزود: همزمان با رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی و نهضت مقاومت، تمام اقشار و گروه‌های مردمی از کودکان، نوجوانان و جوانان گرفته تا سالمندان در عرصه مبارزه با ظلم و شعار اصلی انقلاب که استقلال کشور، آزادی واقعی و استقرار جمهوری اسلامی است، تلاش می‌کنند.

ایمانیه با اشاره به قدرت‌مندی جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا، تاکید کرد: امروز دنیا پس از گذشت ۴۵ سال از پیروی انقلاب اسلامی شاهد توسعه جبهه مقاومت و وسعت انقلاب اسلامی است و امیدواریم که زمینه ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

وی دلیل اصلی جلوگیری از اهداف رژیم غاصب صهیونیستی را ایستادگی ملت فلسطین دانست و بیان کرد: نهضت مقاومت مردم فلسطین و لبنان با ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی که سعی کرد با خشونت و کشتار و کودک کشی خود را در منطقه غرب آسیا مستقر کند، اجازه نداد که این رژیم جعلی غاصب به اهداف خود دست یابد و این نهضت را خاموش کند.

استاندار فارس با اشاره به عملکرد رزمندگان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی و تحولات منطقه، ادامه داد: رژیم صهیونیستی آتش بس را پذیرفت چراکه چاره‌ای جز تسلیم شدن در مقابل جبهه مقاومت نداشت و یقینا رزمندگان اسلام و مردم مظلوم فلسطین پیروز این نبرد هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80453

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.