• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
برگ زرینی دیگر

سیمان سفید نی‌ریز واحد ممتاز صنعت و معدن فارس

  • کد خبر : 80346
  • 01 آذر 1402 - 20:08
سیمان سفید نی‌ریز واحد ممتاز صنعت و معدن فارس
در آئینی از سوی اداره کل صمت استان فارس، کارخانه سیمان سفید نی‌ریز به عنوان واحد ممتاز صنعت و معدن فارس اتخاب شد.

به گزارش سحاب‌پرس و به نقل از هورگان، در این آئین  استاندار فارس، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، رئیس خانه صنعت و معدن، معاونین رئیس کل دادگستری استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی حضور داشتند.

در این آئین استانی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت شرکت‌ها، از برگزیدگان در این حوزه تقدیر به عمل آمد و بار دیگر شرکت سیمان سفید نی‌ریز به عنوان واحد ممتاز استان فارس انتخاب گردید و از مهندس داود اکبری مدیر عامل این شرکت تجلیل شد.

انتخاب این شرکت در حالی است که سیمان سفید نی‌ریز همواره از سال ۱۳۹۴ تاکنون به صورت پی در پی جزو شرکت‌های برتر صنعتی استان فارس  بوده و با رعایت شاخصه‌ها و الزامات قانونی موفق به کسب عناوین  مختلفی از جمله صادر کننده برتر، واحد صنعتی برتر، واحد برتر استاندارد و واحد برتر صنعت سبز گردیده است.

مهندس اکبری در خصوص کسب این افتخارات گفت: مهمترین شاخص  شرکت سیمان سفید نی‌ریز توجه به تولید محصول مطابق با آخرین استاندارد‌های ملی و بین‌المللی و رعایت  این شاخص‌ها می‌باشد و گواه این موضوع تحویل سیمان به ۲۸ استان در کشور و همچنین صادرات سیمان به ۱۲ کشور است.

این همایش به منظور گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن  و معرفی واحد‌های برتر در این حوزه روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه  در محل مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار و شرکت سیمان سفید نی‌ریز بار دیگر واحد ممتاز استان فارس در سال ۱۴۰۱  معرفی شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80346

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.