• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار:

تجلیل از پرستاران و کادر پزشکی درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی لامرد

  • کد خبر : 80239
  • 30 آبان 1402 - 12:42
تجلیل از پرستاران و کادر پزشکی درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی لامرد
به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستاران و کادر پزشکی درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی لامرد تجلیل صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری سحاب پرس، به مناسبت میلاد پر برکت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار و در راستای تجلیل از زحمات شبانه‌روزی پرستاران و کادر درمانی این درمانگاه از زحمات بی‌شائبه این عزیزان تشکر و قدردانی به عمل آمد.

زهرا بهجو مدیر درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار اظهار کرد: پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد به هیچ عنوان نمی‌تواند در این حرفه دوام بیاورد.

وی در ادامه گفت: به‌راستی پرستاری یک حرفه و شغل نیست بلکه یک عشق است و آن عشق به همنوع و مردم است و همواره در مراکز درمانی صحنه‌های بسیار زیبایی از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های این قشر خدوم و شایسته را شاهد بوده‌ایم.

مدیریت درمانگاه با اشاره به راه‌اندازی سونوگرافی و داروخانه درمانگاه در آینده نزدیک اشاره کرد و یادآور شد: شرایط کنونی درمانگاه حاصل تلاش و پشتکار این عزیزان است.

بهجو با بیان این که امروز پس از دو سال فعالیت مستمر، این مجموعه توانسته بخش‌ها و تخصص‌های مختلف را فعال نماید، افزود: الحمدالله  این درمانگاه با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی طرف قرارداد است و به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه می ‌باشد.

مدیر درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی لامرد با اشاره به افتتاح بخش سونوگرافی از یکم آذر، گفت: امیدواریم که در ماه آینده شاهد افتتاح داروخانه این درمانگاه باشیم و بیماران و دیگر افراد مورد نظر از خدمات این داروخانه بهره‌مند‌ شوند و نیازی نباشد که بیماران برای تهیه دارو به شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80239

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.