• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش فارس؛

بستر آموزش متاورس در مدارس سمپاد فارس استفاده خواهد شد

  • کد خبر : 80167
  • 30 آبان 1402 - 18:32
بستر آموزش متاورس در مدارس سمپاد فارس استفاده خواهد شد
رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش فارس گفت: با موافقت وزیر آموزش و پرورش، استفاده از بستر آموزش متاورس به صورت پایلوت و به عنوان الگو در مدارس سمپاد فارس انجام می‌شود که این ظرفیت فضای مجازی تاکنون در آسیا مورد استفاده قرار نگرفته است.

محمدمهدی متحدزاده امروز، ۳۰ آبان در گردهمایی مدیران و معاونان مدارس استعدادهای درخشان استان فارس با بیان اینکه تعلیم و تربیت امری پیچیده است که تنها متخصصان این حوزه می‌توانند در خصوص آن نظریه‌پردازی کنند، گفت: برای رسیدن به اهداف سمپاد نیازمند هماهنگی‌های بیش از پیش در مجموعه سمپاد هستیم لذا ضروری است همه عوامل با تلاش و برنامه‌ریزی در مسیر تحقق اهداف حرکت کنند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش فارس با تشریح آیین‌نامه مدارس استعدادهای درخشان تصریح کرد: بر اساس فصل ۶ آیین نامه مذکور مدیران مدارس باید از سوی اداره استعدادهای درخشان انتخاب و به اداره‌کل آموزش و پرورش معرفی و پس از  انجام مصاحبه ابلاغ وی صادر می‌شود.

وی با اشاره به نیروهای مورد نیاز در مدارس سمپاد گفت: مدیران مدارس استعدادهای درخشان پس از ارائه فراخوان دعوت از دبیران علاقه‌مند به تدریس در مدارس سمپاد، می‌توانند نیروی مورد نیاز خود را جهت به کارگیری در سال تحصیلی آینده تا بهمن‌ماه سال جاری جذب کنند.

متحدزاده همچنین گفت: دنیای متاورس در کنار معایب خود مزایای بسیاری دارد بنابراین با موافقت وزیر آموزش و پرورش، استفاده از بستر آموزش متاورس به صورت پایلوت و به عنوان الگو در مدارس سمپاد فارس انجام می‌شود و این ظرفیت فضای مجازی تاکنون در آسیا مورد استفاده قرار نگرفته است.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: در راستای توسعه عدالت آموزشی، دانش‌آموز مدارس برخوردار با اعزام به مناطق محروم به آموزش دانش‌آموزان کم‌برخوردار می‌پردازند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80167

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.