• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس؛

تجلیل از ۳۵ واحد برتر در همایش گرامیداشت صنایع کوچک فارس

  • کد خبر : 79972
  • 29 آبان 1402 - 22:40
تجلیل از ۳۵ واحد برتر در همایش گرامیداشت صنایع کوچک فارس
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برگزاری نخستین همایش گرامیداشت صنایع کوچک استان خبر داد و گفت: در این همایش که همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در محل مجتمع فرهنگی ـ رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود از ۳۵ واحد برگزیده تجلیل می‌شود.

سیدمصطفی هاشمی امروز، ۲۹ آبان با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار و تحقق شعار سال گفت: نخستین همایش گرامیداشت صنایع کوچک استان فارس با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات فعالان صنایع کوچک به‌عنوان جهادگران جبهه جهاد اقتصادی و پاسداشت از تلاشگران این عرصه در مجمع فرهنگی ـ رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری این همایش، نمایشگاهی از واحدهای توانمند صنایع کوچک نیز از صبح چهارشنبه، اول آذر برگزار می‌شود و بازدید برای عموم نیز آزاد است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: در انتخاب واحدهای برتر که در این همایش معرفی می‌شوند، شاخص‌هایی نظیر رشد تولید، ایجاد اشتغال پایدار، صادرات، توجه به زنجیره ارزش محصولات اولویت‌دار، تولید محصولات اولویت‌دار، استفاده از ظرفیت‌های واحدهای دانش‌بنیان و فناور در تولید محصولات، دارا بودن واحدهای تحقیق و توسعه، توجه به آموزش کارکنان، استفاده از خدمات مشاوره‌ای و کسب گواهینامه‌های استاندارد و …در نظر گرفته شده است.

هاشمی اظهار کرد: برای شناسایی واحدهای برگزیده، فراخوانی به واحدهای صنایع کوچک ارسال شد و واحدها در گام نخست به‌صورت خود اظهاری نسبت به تکمیل فرم مربوط اقدام و در مراحل بعدی اطلاعات موجود، صحت‌سنجی و سپس در هیئت داوری واحدهای برتر انتخاب شدند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، صنایع کوچک به صنایعی گفته می‌شود که تعداد شاغلان آن‌ها کمتر از  ۵۰ نفر است. بر اساس آمار بیش از ۹۰درصد از صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس را صنایع کوچک تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79972

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.