• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
مدیرکل دیوان محاسبات فارس؛

لزوم استقرار هر چه سریع‌تر دستگاه‌های خدمت‌رسان در شهر صدرا

  • کد خبر : 79816
  • 28 آبان 1402 - 18:00
لزوم استقرار هر چه سریع‌تر دستگاه‌های خدمت‌رسان در شهر صدرا
مدیرکل دیوان محاسبات فارس بر لزوم استقرار هرچه سریع‌تر دستگاه‌های اجرایی خصوصاً دستگاه‌های خدمت‌رسان در شهر صدرا تأکید کرد.

جواد قناعتی امروز، ۲۸ آبان‌ماه در رأس هیئتی از شهر صدرا بازدید کرده و مسائل و مشکلات موجود در این شهر را با حضور مسئولان مربوط به این شهر مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی در این بازدید بر ضرورت استقرار هرچه سریع‌تر دستگاه‌های اجرایی خصوصاً دستگاه‌های خدمت‌رسان در شهر صدرا تأکید کرد و گفت: دیوان محاسبات به عنوان یک دستگاه عالی نظارتی در جهت احقاق حقوق مردم، در خصوص ترک فعل مسئولان مربوطه که در انجام وظایفشان تعلل دارند، از ابزارهای قانونی خود استفاده کرد و این مسئولان را به دادسرای دیوان محاسبات معرفی می‌کند.

بنا بر این گزارش، در بازدید میدانی مدیرکل دیوان محاسبات فارس ابتدا پروژه‌های مسکن صدرا به تفکیک و با جزییات مورد بررسی قرار گرفت و روند اجرایی هر یک از آن‌ها ارزیابی و سایر موضوعات طی یک جلسه کاری چند ساعته با حضور مسئولان مربوطه بررسی شد.

تعیین تکلیف پروژه‌هایی که شرکت عمران صدرا به صورت مشارکتی با بخش خصوصی انجام داده است، از جمله موضوعات مهمی بود که از سوی مدیرکل دیوان محاسبات فارس با هدف احقاق حقوق مردم صدرا مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین در این بازدید تأکید شد در این پروژه‌ها سهم شرکت عمران شهر صدرا که همان سهم مردم شهر صدرا است باید به درستی مشخص و احقاق حق صورت پذیرد.

علاوه بر این‌ها مقرر شد یک تیم حقوقی قوی پرونده‌هایی که له یا علیه شرکت عمران صدرا در مراجع قضایی وجود دارد، را پیگیری و تعیین تکلیف کند.

تعیین تکلیف آرامستان صدرا با توجه به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری آن و رفع مشکل دفن متوفیان در این شهر، موضوع نیمه تمام ماندن احداث جاده قره پیری که شهر صدرا را به شیراز متصل می‌کند، از دیگر مواردی بود که در این بازدیدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79816

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.