• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرمانده ارشد آجا در استان‌؛

هیچ شغلی جایگزین پرستاری نخواهد بود

  • کد خبر : 79752
  • 27 آبان 1402 - 23:22
هیچ شغلی جایگزین پرستاری نخواهد بود
فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ضمن یادآوری ایثارگری‌های پرستاران در دوران شیوع کرونا گفت: هیچ شغلی جایگزین پرستاری نخواهد بود، زیرا با تلاش شبانه‌روزی و با جان و دل برای خدمت‌رسانی به بیماران فعالیت دارند.

امیر ابوالقاسم رضایی امروز، ۲۷ آبان در آیین روز پرستار در شیراز خطاب به پرستاران گفت: قدردان تمام تلاش‌های شما پرستاران و کادر درمان هستیم.

وی با بیان اینکه در دوران سخت مبارزه با کرونا از نزدیک شاهد شرایط کاری سخت و دشوار پرستاران بوده است، اضافه کرد: هیچ شغلی جایگزین پرستاری نخواهد بود، زیرا با تلاش شبانه‌روزی و با جان و دل برای خدمت‌رسانی به بیماران فعالیت دارند.

رضایی ادامه داد: مهربانی و لبخند شما پرستاران می‌تواند به اندازه دارو برای بیمار تاثیرگذار باشد و ما نیز در نیروهای مسلح تلاش می‌کنیم امنیت را در کشور برقرار کنیم تا سایر مشاغل بتوانند به بهترین نحو عمل کرده و به مردم خدمت‌رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز با بیان اینکه کار پرستاران و کادر درمانی موجب برترین رحمت‌های الهی است، به تأسی پرستاران به پرستار بزرگ اسلام حضرت زینب(س) اشاره کرد و افزود: پرستاران از نزدیک شاهد رنج‌های بیماران هستند و در این روزها، دردمندی مردم رنج کشیده غزه را بیش از دیگران درک می‌کنند.

اسماعیل قزلسفلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، رشادت‌های کادر درمان را ستودنی دانست و اضافه کرد: در دوران کرونا که تمام افراد از نزدیک شدن به بیماران کرونا وحشت داشتند، پرستاران در خط مقدم درمان بر بالین بیماران حضور داشتند و همراه با نیروهای جهادی، با تلاش و مجاهدت‌های خود به بیماران خدمت‌رسانی کردند.

وی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی و استان فارس قدردان تلاش‌ها و خدمات پرستاران و کادر درمان هستند و رشادت‌های آنان را ارج می‌نهند؛ زیرا کادر درمان و پرستاران از دوران دفاع مقدس تا بحران‌های مختلف مانند شیوع کرونا، در خدمت به بیماران مجاهدت کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79752

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.