• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
استاندار فارس؛

اصحاب رسانه به صورت کارشناسی شده با فساد مبارزه کنند

  • کد خبر : 79748
  • 27 آبان 1402 - 23:15
اصحاب رسانه به صورت کارشناسی شده با فساد مبارزه کنند
استاندار فارس از اصحاب رسانه خواست تا به صورت کارشناسی شده و عمیق با فساد مبارزه کنند و افزود: نظارت رسانه و نخبگان قطعاً ما را در این مسیر کمک خواهد کرد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۲۷ آبان‌ در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران عرصه اطلاع‌رسانی سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس از زحمات اصحاب رسانه در طول این سفر قدردانی کرد و گفت: اصل کار را مردم، کارشناسان، کارمندان و … انجام دادند یعنی هر کسی به سهم وسع خویش در این سفر نقش خود را ایفا کرد و این باعث شد که زحمات استان فارس در این سفر به خوبی دیده شود.

استاندار فارس با بیان اینکه اقداماتی که در این سفر انجام شد هیچکدام نماد بزرگنمایی و غلو نبود بلکه صداقت و شفافیت در آن‌ها رعایت شده بود، خطاب به اصحاب رسانه گفت: کار شما باعث افزایش امید در میان مردم شد و این همان دغدغه رهبر معظم انقلاب است که بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه تأکید دارند.

وی بیان کرد: دلسوزان کشور نگران هستند که دشمنان با سیاه‌نمایی جوانان را از ما بگیرند اما اصحاب رسانه با صداقت نه با بزرگنمایی و غلو در اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده، گام مهمی در ایجاد امید در جامعه انجام دادند.

ایمانیه با یادآوری اینکه روزهای جمعه هر هفته میز خدمتی با حضور جوانان در شیراز برگزار می‌شود، گفت: در این میز خدمت پای صحبت جوانان می‌نشینیم و مشاهده کردیم که نوع نگاه جوانان قبل و بعد از سفر رئیس جمهور به استان فارس متفاوت شده بود که این حاصل زحمات اصحاب رسانه است.

استاندار فارس در ادامه از اصحاب رسانه خواست تا به صورت کارشناسی شده و عمیق با فساد مبارزه کنند و سپس ادامه داد: نظارت رسانه و نخبگان قطعاً ما را در این مسیر کمک خواهد کرد.

وی همچنین از خبرنگاران خواست تا با جهاد تبیین اعتماد بین ملت و دولت و حاکمیت و ملت را هرچه بیشتر تقویت کنند و سپس ادامه داد: هر چند کسانی که از پست و جایگاه خود سوءاستفاده می‌کنند، از قطار انقلاب جدا می‌شوند و برای این کار هم  نیاز به همراهی و همکاری رسانه‌ها داریم.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین گفت: امروز عمق فاجعه قرن حاضر را در فلسطین اشغالی مشاهده می‌کنیم و بزرگترین فاجعه بشری که تاکنون سابقه نداشته این است که در یک فضای محدود، هزاران نفر از کودکان و زنان بی‌گناه و بی‌پناه کشته شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79748

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.