• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

فعالیت ۵ هزار کمیسیون تخصصی در مجمع مشورتی نظام مسائل کشور

  • کد خبر : 79600
  • 26 آبان 1402 - 19:19
فعالیت ۵ هزار کمیسیون تخصصی در مجمع مشورتی نظام مسائل کشور
دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور از فعالیت ۵۰۰ ستاد و ۵ هزار کمیسیون تخصصی ذیل این مجمع در شهرهای مختلف کشورمان خبر داد.

حمزه صفربیگی در نشست هم‌اندیشی با مسئولان ستادهای ده‌گانه مجمع مشورتی نظام مسائل کشور استان فارس ضمن بیان پیشینه‌ مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به تشریح رسالت این مجمع پرداخت.

دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با اشاره به عملکردهای مجمع در حوزه‌های مختلف افزود: احصاء مسائل اولویت اول مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در استان‌های مختلف است و مطالبه‌گری به منظور اولویت‌بندی و رفع مشکلات در مرتبه دوم اولویت‎بندی‌هاست.

وی با تأکید بر نگاه چند بعدی مجمع مشورتی نظام مسائل کشور، بیان کرد: هدف مجمع فارغ از نگاه‌های سیاسی و فراتر از مرزبندی‌های سیاسی است و جمع‌های نخبگانی اینچنینی و صاحبنظران حوزه‌های مختلف همه با دغدغه معرفی ظرفیت‌ها و حل مسائل در حال فعالیت هستند که استفاده از ظرفیت افراد توانمند و دغدغه‌مند با هر نگاه و گرایش سیاسی از جمله تفاوت‌های قابل‌توجه مجمع با دیگر مجامع و تشکل‌ها است.

دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در ادامه گفت: داده‌های نسبتاً جامعی از مسائل استان فارس را در اختیار داریم ولی با توجه به اینکه اولویت مردم مهم است ما نیز در سفرهای استانی مبنا را بر بیان مسائلی که از طرف نخبگان بیان می‌شود گذاشته‌ایم چرا که ممکن است مسأله‌ای اولویت نمایندگان مجلس یا دیگر مسؤولان باشد ولی اولویت مردم نباشد.

وی ضمن تقدیر از همراهی استاندار فارس و اهتمام دیگر مسئولان استان به این مجمع افزود: انتظار می‌رود نگاه نخبگانی به مسائل استان فارس با جدیت بیشتری دنبال شود چرا که مسئولان استان نشان داده‌اند که پای کار هستند و ان‌شاءالله تلاش همه ما به نتایج موثری در مسیر توسعه همه جانبه استان ختم می‌شود.

صفربیگی با اشاره به فعالیت ۵۰۰ ستاد و ۵ هزار کمیسیون تخصصی در شهرهای مختلف کشور گفت: انتظار می‌رود نخبگان دلسوز در شهرها و روستاهای استان فارس، با نگاهی جهادی و امیدوارانه و همچنین با تکیه بر ظرفیت‌های فراوان در استان فارس و تعامل بیشتر با دستگاه‌های اجرایی و انتقال و پیگیری به موقع مسائل و مشکلات مهم مردم، راه را برای برقراری عدالت اجتماعی و رفع دغدغه‌های جدی رهبر انقلاب (مدظله‌العالی) و مسائل مهم استان پهناور فارس هموارتر نماییم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مجمع مشورتی نظام مسائل کشور، سفر دو روزه دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به استان فارس با برنامه‌هایی چون دیدار با استاندار و فرمانده سپاه و مدیران کل استان فارس و همچنین جلسه هم‌اندیشی با نخبگان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

پایان پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79600

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.