• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
معاون کانون بسیج جامعه پزشکی شیراز؛

رویدادهای فرهنگی ورزشی علوم پزشکی شیراز رنگ و بوی حمایت از فلسطین گرفت

  • کد خبر : 79368
  • 24 آبان 1402 - 16:12
رویدادهای فرهنگی ورزشی علوم پزشکی شیراز رنگ و بوی حمایت از فلسطین گرفت
معاون کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی این دانشگاه با رویکرد استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد.

زهرا کاظم‌پورفرد با اشاره به رویدادهای فرهنگی این دانشگاه گفت: ۴۲ نفر از فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دو برنامه فرهنگی این کانون شامل مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان کلاس اول تا ششم و مسابقه انشاء ویژه دانش آموزان کلاس هفتم تا دوازدهم شرکت کردند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،‌ معاون کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان اینکه موضوعات مسابقه نقاشی شامل نقش دانش آموزان در مبارزه با استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل و به تصویر کشیدن بی ‌رحمی‌های اسرائیل در به شهادت رساندن کودکان مظلوم غزه بود، افزود: مسابقه دلنوشته نیز با موضوعات چرا به اسرائیل رژیم اشغالگر قدس می‌گویند؟ راهکارهای مبارزه با استکبار جهانی چیست؟ دلنوشته استغاثه استعانت و استمداد به منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و دلنوشته دانش‌آموزان ایرانی به دانش‌آموزان مظلوم غزه برگزار شد.

کاظم‌پورفرد در پایان سخنان خود برگزاری مسابقه کتاب «مستطاب آمریکا» با موضوع «استکبار جهانی» ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور ۵۰ شرکت کننده، مسابقه دارت ویژه خواهران و برادران با حضور نزدیک به ۱۰۰ شرکت کننده و مسابقه گل فنی با حضور ۶۵ شرکت کننده را از دیگر برنامه‌های اجرا شده عنوان کرد و گفت: به برگزیدگان رتبه های نخست تا سوم مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز، جوایز نفیس اهدا شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79368

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.