• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
خیریه مردمی عطر یاس نبوی

انتقال موقت خانه فرزندان عطر یاس به همت جنوبی

  • کد خبر : 79050
  • 23 آبان 1402 - 16:15
انتقال موقت خانه فرزندان عطر یاس به همت جنوبی
با یاری خیرین و اتمام ساخت پروژه فنی ترین پرورشگاه ایران به مساحت شش هزار متر واقع در گلدشت حافظ خیابان صفا کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی با اطمینان خاطر بیشتری زندگی جدید خود را آغاز خواهند کرد.

 

به گزارش سحاب پرس به نقل از  روابط عمومی خیریه مردمی عطر یاس نبوی،


فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی از انتقال موقت خانه کودک و نوجوان عطر یاس نبوی به همت جنوبی کوچه ۴ خبرداد و گفت : کودکی و نوجوانی دورۀ مهم و حیاتی ای در زندگی هر فردی است که در آن مدت به معرفت و اکتشاف موهبتها و تواناییهای خود پی ببرد تا بتواند برای آینده خود تصمیمی درست بگیرد و در مسیر درستی گام بردارد. در این دوره از ازندگی، احتیاج کودک به حامی و سرپرست یک نیاز مهم است که این نیاز به بهترین نحو در نهاد خانواده برطرف می شود، این در حالی است که برخی از کودکانی که از سرپرست نیکو بی بهره اندحساسیت بیشتری دارند. زیرا این بچه ها بالطبع از برخی از منابع مادی و معنوی بی بهره می شوند.
وی افزود : کودکی که در دوران طفولیت خود از محبت دیگران برخوردار نباشد، نه تنها در دوران بزرگسالی با مشکلاتی روحی و شخصیتی مواجه می شود، بلکه جامعه نیز از مشکلات او رنج خواهد برد. یکی از دغدغه های بزرگ خیریه عطر یاس نبوی جابه جایی های مکرر از خانه ای به خانه دیگر این کودکان است و احساس بی ثباتی کودک از نداشتن خانه ای دایمی است،
از این رو، عطر یاس نبوی بر این شد که با ساخت فنی ترین پرورشگاه نگهداری از کودکان بی سرپرست این کودکان را کنار یکدیگر در خانه پر مهر نگهداری کند تا مرحمی بر زخم کودکان آسیب دیده باشد و لطف خداوند و گرمی دستان خیرین است که ما را در این راه همراهی میکند و تا رسیدن به سر منزل مقصود نیازمند یاری تک تک خیرین هستیم که دل در گرو رشد و بالندگی این کودکان در محیطی پر محبت وامن دارند .
وی گفت: نیکوتر است که در محیط خانه بزرگ شوند، و مثل اولاد خود با آنها رفتار شود تا کمتر احساس کنند که از نعمت والدین بی بهره هستند.

با این حال عسکری از انتقال موقت خانه کودک و نوجوان کودکان به همت جنوبی کوچه ۴ ، نبش کوچه ۴/۷ در سبز رنگ خبر داد و افزود : چشمان این کودکان به دست های پر مهر شماست تا در این روزهای سرد پاییزی گرما بخش کلبه پر مهر شان باشید.
وی در پایان افزود : امید است با یاری خیرین ، پروژه فنی ترین پرورشگاه ایران به مساحت شش هزار متر واقع در گلدشت حافظ خیابان صفا مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی به پایان برسد تا کودکان با اطمینان خاطر زندگی جدیدی را آغاز نمایند.

خیرین میتوانند کمک های خود را از طریق سایت رسمی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست به آدرس https://yasnabavi.com ،جهت مشارکت و همیاری در ساخت فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران مراجعه و یا جهت مشارکت درانجام امور فرزندان در خانه جدید با شماره  ۰۹۱۷۸۹۲۲۴۲۶ خانم تقوی تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79050

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.