• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
مدیرکل آموزش و پرورش فارس؛

عملکرد دانش‌آموزان در آزمون نهایی تجزیه و تحلیل شود

  • کد خبر : 78902
  • 21 آبان 1402 - 16:58
عملکرد دانش‌آموزان در آزمون نهایی تجزیه و تحلیل شود
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار تجزیه و تحلیل عملکرد دانش‌آموزان در آزمون نهایی سال گذشته شد و گفت: باید برای ارتقای وضعیت موجود تلاش کنیم.

محمدخلیل عسکری امروز، ۲۱ آبان در نشست شورای کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی استان فارس با اشاره به چالش‌های پیش‌رو در سال تحصیلی جاری گفت: آثار و آسیب‌های کرونا را همچنان در بین برخی دانش‌آموزان می‌بینیم لذا برای رساندن دانش‌آموزان به روند عادی تعلیم و تربیت همچنان باید تلاش کرد.

وی با بیان اینکه باید یک اصل و اراده جدی پای کار آموزش بیاید لذا از هر مسیری باید این موضوع را پیگیری کنیم، افزود: معلمانی که از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ امسال وارد مدارس شده‌اند اغلب نیاز به آموزش دارند بنابراین علاوه بر حضور بر دوره‌های حضوری ارائه شده، برنامه‌های آموزشی در فضای مجازی نیز باید برای آن‌ها ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: عملکرد دانش‌آموزان در آزمون نهایی سال گذشته باید به صورت کارشناسانه و درس به درس مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و برای ارتقای وضعیت موجود تلاش کنیم.

عسکری بیان کرد: در راستای همراه کردن مدیران، معلمان و خانواده‌ها با فرآیند تعلیم و تربیت ضروری است با مساعدت و همراهی صدا و سیما و سایر رسانه‌ها از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش تأکید کرد: ضروری است آنچه در کلاس‌های آموزشی ویژه معلمان ماده ۲۸ ارائه می‌شود با آنچه در کلاس‌های درس مورد نیاز است، مطابقت داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه به اقامه نماز اول وقت تأکید کرد و گفت: برای انجام هر طرح و برنامه ابتدا خود ما باید عامل به آن باشیم مثلاً برای برپایی نماز ابتدا حضور در نمازخانه و اقامه نماز اول وقت را داشته باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78902

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.