• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
نماینده ولی فقیه در استان فارس؛

نقش دانش‌آموزان در برنامه‌های مهدویت پررنگ‌تر شود

  • کد خبر : 78864
  • 20 آبان 1402 - 22:25
نقش دانش‌آموزان در برنامه‌های مهدویت پررنگ‌تر شود
نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار پررنگ‌تر شدن نقش دانش‌آموزان در برنامه‌های مرتبط با مسئله مهدویت شد.

جلسه کمیته علمی و شورای سیاست گذاری همایش مهدویت در انقلاب اسلامی امروز، ۲۰ آبان در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در این نشست با بیان اینکه امام زمان(عج) با ظهور خود، کسانی را که با سوءمدیریت چهره بشریت را کریه و بد منظر کرده‌اند را به سزای اعمال خود می‌رساند، افزود: آن روز حضرت نشان خواهد داد که عدالتی که در سیره پیامبر(ص) است، به چه معناست. رهبر معظم انقلاب چند بار فرموده‌اند که گفتمانی که در زمان ظهور رخ خواهد داد، گفتمان عدالت است که همان گمشده بشریت است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه مسئله مهدویت به همه تاریخ و زندگی بشر مربوط است، گفت: ممکن است ما در شناخت آن حضرت از سایر ملل جلوتر باشیم اما در نیاز به آن حضرت، همه بشر به آن مرحله خواهند رسید که بدون او نمی‌توانند. همه باید برویم در خانه کسی که می‌تواند و می‌داند و عدالت را آنچنان که شایسته است، اجرا خواهد کرد. امیدواریم در این مسیر بتوانیم سربازان مورد رضای آن حضرت باشیم.

وی با اشاره به اینکه کارهای ارزشمندی توسط بنیاد مهدویت در حال انجام است، بر لزوم ایجاد پیوستگی بین همایش‌های برگزار شده در این زمینه تاکید کرد و گفت: ما در استان فارس پیش از این سه همایش برگزار کرده‌ایم که محور این همایش اخیر، بیانیه گام دوم انقلاب بوده و کارهای خوبی هم آنجا انجام شده است، اما برای ایجاد جریان‌سازی لازم است که تجربیات همایش‌های قبلی به همایش‌های آینده وصل شود. تا زمانی که در این عرصه جریان‌سازی نکنیم، چیزی تغییر نخواهد کرد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه بنیاد مهدویت به صورت مستمر فعالیت می‌کند و ما از این همایش‌ها باید نتیجه بگیریم، افزود: دانش‌آموزان در اینجا بسیار مهم هستند و در این همایش که در دهه فجر نیز برگزار می‌شود، باید نقش دانش‌آموزان پررنگ‌تر شود و قطعاً با اجرای چنین برنامه‌هایی می‌توانیم گام مهمی در امر غفلت‌زدایی از مسئله ظهور، برداریم.

به گزارش سحاب پرس، در انتهای این جلسه از پوستر سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی رونمایی شد. این رویداد در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری در تالار سعدی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78864

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.