• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرماندار ویژه شهرستان جهرم؛

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه در هفته فرهنگ جهرم

  • کد خبر : 78034
  • 13 آبان 1402 - 23:49
برگزاری بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه در هفته فرهنگ جهرم
فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه از ۲۰ تا ۲۶ آبان‌ماه به نام هفته فرهنگ این شهرستان نامگذاری شده است، از برگزاری بیش از ۳۰ عنوان طی ایام این هفته خبر داد.

محمدحسن شعبانی ۱۳ آبان در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته‌ی جهرم با اصحاب رسانه با بیان اینکه از سال گذشته، ۲۰ آبان ماه روز جهرم و ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه هفته فرهنگ جهرم نامگذاری و آغاز شد، اظهار کرد: امسال در دومین سال برگزاری این هفته، بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه  پرشور و متنوع برای همه سنین و اقشار برنامه ریزی و تدارک شده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: برنامه افتتاحیه دومین هفته بزرگداشت فرهنگ جهرم در خانه تاریخی آیت‌الله آیت‌اللهی در شهر شیراز با حضور مقامات استانی برگزار خواهد شد.

وی، شور و نشاط در سطح شهرستان و تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات از اهداف برنامه‌های امسال هفته فرهنگ جهرم عنوان کرد و افزود:‌ باید بتوانیم شهرستان جهرم را در سطح ملی و فرا ملی را به نحو مطلوب و بیش از پیش معرفی کنیم و تاریخ شفاهی جهرم برای آیندگان مستند سازی شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته فرهنگ جهرم بیان کرد: شهرستان جهرم ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و فرصت های بسیار بی نظیر و فراوانی دارد و هفته فرهنگ جهرم ظرفیت بسیار خوبی برای احیا و برندسازی آنان است.

شعبانی اظهار کرد: تجلیل از مدال آوران، خیران حوزه سلامت و مفاخر شهر، جشنواره خرما و مرکبات، نشست با همسایگان و شهرهای همجوار در راستای صفا، صمیمیت و وحدت، زنگ مشاهیر در مدارس، تاریخ معماری جهرم، مسابقه عکاسی و نقاشی برای خردسالان و نوجوانان با موضوع جهرم، زنگ انشا در مدارس با موضوع من جهرمم را دوست دارم، جهرم در متون تاریخی، جشنواره غذاهای سنتی و اصیل جهرمی، نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینی جهرم، تور جهرم گردی، شبی با شهدا و … از برنامه های شاخص این هفته خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: همچنین ساختمان جدید فرمانداری ویژه جهرم و موزه در طول این هفته با حضور استاندار و مقامات ملی کلنگ‌زنی خواهد شد و مرکز جهرم شناسی در خانه تاریخی ایزدپناه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78034

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.