• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
معاون امور جوانان هلال احمر فارس؛

عضویت ۱۴۰ هزار عضو جوان در هلال احمر فارس

  • کد خبر : 78016
  • 13 آبان 1402 - 19:30
عضویت ۱۴۰ هزار عضو جوان در هلال احمر فارس
در هفت ماهه نخست سال جاری ۱۴۰ هزار جوان به عضویت داوطلبانه هلال احمر فارس درآمدند.

به گزارش سحاب پرس، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر فارس امروز، ۱۳ آبان از عضویت داوطلبانه ۱۴۰ هزار جوان استان فارسی در کانون‌های دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و جوانان طی هفت ماه گذشته سال جاری خبر داد.

مهدی فیروزه با اشاره به اجرای ۲۲ طرح جوان‌محور از سوی این معاونت در جمعیت هلال احمر بیان کرد: طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافرین نوروزی، اجرای طرح کاشت ۱۰ هزار اصل نهال، برگزاری طرح شوق رویش با رویکرد برنامه‌های تابستانه و اوقات فراغت و همچنین آموزش کمک‌های اولیه به دختران سن ۲۵ تا ۳۵ سال در قالب طرح یاس از مهم‌ترین اقدامات این مجموعه به شمار می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری اردوهای آموزشی، امدادی، فرهنگی را یکی از ابزار های مهم جهت جذب جوانان دانست و افزود: معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس طی ۷ ماه یاد شده با اجرای ۱۲ مرحله اردوی استانی و کشوری از قبیل اردوی کار آفرینی برای دختران طرح یاس و دبیران کانون آزاد، اردوی دادرس پیشرفته برای اعضای جوانان و برگزاری المپیاد آماده کشوری به میزبانی جمعیت هلال احمر استان فارس نقش بسزایی را در توسعه خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایفا کرده است.

فیروزه با اشاره به اهداف این نهاد بین‌المللی نظیر برقراری صلح و تفاهم و دوستی میان ملت‌ها، تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آن‌ها گفت: جوانان در جمعیت هلال احمر، با فراگیری این آموزش‌ها در تلاش هستند تا در راستای هدف‌های الهی انسانی گام بردارند.

معاون امور جوانان هلال احمر فارس همچنین از برنامه‌های پیش روی خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم این معاونت در حوزه دانش‌آموزی اجرای طرحی با نام دادرس که مخفف دانش‌آموز آماده در روزهای سخت است، می‌باشد که با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش فارس صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: در این برنامه ۲۰ هزار دانش آموز مقطع هفتم، هشتم و نهم استان فارس آموزش‌های امدادی هلال احمر را در قالب ۶۴۰ کانون دانش‌آموزی فراخواهند گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78016

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.