• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
معاون سیاسی وزیر کشور؛

وقایع غزه اثبات کرد نظام سلطه دنبال پنهان کردن واقعیات است

  • کد خبر : 77864
  • 11 آبان 1402 - 20:13
وقایع غزه اثبات کرد نظام سلطه دنبال پنهان کردن واقعیات است
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه رسانه‌های استکبار فضایی را درباره وقایع غزه ترسیم می‌کنند که خلاف واقعیت است، گفت: در اصل فضای رسانه‌ای همسو با نظام سلطه به دنبال پنهان کردن واقعیت‌ها است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سیدمحمد تقی شاهچراغی امروز، ۱۱ آبان در همایش سفیران تبیین در شیراز گفت: به رغم همه تلاش‌های دشمن برای مقابله با روند پیشرفت کشور، وضعیت امروز نسبت به مقاطع مشابه در دوره‌های قبل بهتر است و تقویت این مسیر نیاز است که در عرصه جهاد تبیین و گفتمان پیشرفت کشور یک تلاش فراگیری صورت بگیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها است و جهاد تبیین نیز برای این است که واقعیت‌های میدان گفته شود.

شاهچراغی بیان کرد: امروز در مقابل جنایت‌هایی که در غزه روی می‌دهد رسانه‌های استکبار فضایی را ترسیم می‌کنند که خلاف واقعیت است و در اصل فضای رسانه‌ای همسو با نظام سلطه به دنبال پنهان کردن واقعیت‌ها است که این امر ضرورت توجه به جهاد تبیین را بیش از پیش اثبات می‌کند.

وی تصریح کرد: در استان فارس اقدامات خوبی صورت گرفته است و مشکلاتی هم وجود دارد که باید برای حل این مسائل با روحیه جهادی و حضور در میدان اقدام شود و اقدامات خوب و پیشرفت‌های صورت گرفته هم با تولیدات هنرمندانه رسانه‌ای به مردم اطلاع‌رسانی شود.

معاون سیاسی وزیر کشور به در پیش رو بودن انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز در آستانه انتخابات هستیم، انتخاباتی که در این مقطع خاص حساسیت‌های خود را دارد و در مقابل دشمن به علت شکست‌های پیاپی در یک فضای تهاجمی بر علیه ایران به دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77864

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.