• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
فرمانده سپاه فجر فارس؛

حمایت و پشتیبانی از تیم فجر سپاسی قابل قبول است

  • کد خبر : 77862
  • 11 آبان 1402 - 20:04
حمایت و پشتیبانی از تیم فجر سپاسی قابل قبول است
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سعی کرده‌ایم که از جهت پشتیبانی، چیزی برای تیم فجر سپاسی کم نگذاریم، گفت: پرداخت‌ها به موقع انجام می‌شود و پشتیبانی و امکانات هم در حد قابل قبول است.

به گزارش سحاب پرس، از سال ۱۳۹۹ که سردار یدالله بوعلی به عنوان فرماندهی سپاه فجر استان فارس انتخاب شد، شاهد ایجاد تغییر و تحولاتی در زمینه مدیریت باشگاه فجرشهید سپاسی بودیم. فجر در همان فصل موفق شد پس از سال‌ها به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور بازگردد. هر چند این صعود را دوامی نبود و طلایی پوشان خیلی زود با لیگ یک بازگشتند.

با بازگشت دوباره فجر به لیگ یک و از تابستان سال ۱۴۰۱، بوعلی دست به تغییراتی در مدیریت باشگاه فجرشهید سپاسی زد و بر این اساس، مدیری جوان به نام محمدحسین مفتاحی را به عنوان مدیرعامل این باشگاه برگزید.

مفتاحی نیز در نخستین گام، یکی از چهره‌های محبوب هواداران را به عنوان سرمربی باشگاه انتخاب و سعی کرد ساختارهای آسیب دیده باشگاه، به خصوص در رده‌های سنی پایه را بهبود بخشد. فجری‌ها فصل گذشته در آخرین روز از صعود به لیگ برتر بازماندند اما در فصل جاری عملکرد خیلی خوبی داشته و فعلا صدرنشین مسابقات هستند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس یکی از جدی‌ترین هواداران فجرسپاسی محسوب می‌شود که معمولا برای تماشای بازی‌های این تیم در ورزشگاه هم حاضر می‌شود.

وی در گفت‌وگو با رسانه انجمن ورزشی‌نویسان استان فارس، در خصوص پیروزی فجر مقابل خلیج فارس ماهشهر که منجر به صدرنشینی این تیم در جام آزادگان شد، گفت: خوشحالم که از نزدیک شاهد بازی خوب بچه‌های فجر بودم. فکر می‌کنم بازی بسیار روانی از سوی تیم ما انجام شد و با همت و اراده کادرفنی و بازیکنان که خیلی خوب آنچه را که مربیان خواسته بودند در زمین اجرا کردند، پیروز میدان شدند.

بوعلی افزود: کاری به نتیجه بازی ندارم اما به اعتقاد من در مقایسه با بازی‌های قبلی، بچه‌ها خیلی شاداب‌تر بازی کردند و شاهد گردش توپ خیلی خوبی در زمین مسابقه بودیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در خصوص روند رو به رشد تیم فجر در بازی‌های اخیر و نشستن بر صدر جدول اظهار کرد: فجر همواره روند خوبی داشته. درست است که گاهی در چند بازی متوالی هم نتیجه نگرفته است، اما خاصیت فجرسپاسی این است که نه بازیکنان و کادر فنی و نه تماشاگرانش، هیچ‌گاه ناامید نمی‌شوند و روحیه‌شان را از دست نمی‌دهند. در بازی‌های قبل هم شاهد بودید که با حمایت تماشاگران تا آخرین دقیقه، توانستیم پیروزی‌هایی را در دقایق پایانی به دست بیاوریم. این نشان می‌دهد که هواداران سرمایه‌های بزرگی برای باشگاه هستند و ممنون همه آنها هستیم.

وی با بیان اینکه فجر جزو تیم‌های بی حاشیه فوتبال ایران است، گفت: ما هم سعی کرده‌ایم که از جهت پشتیبانی، چیزی برای این تیم کم نگذاریم. قبلا هم این حمایت‌ها وجود داشته و فکر می‌کنم در حال حاضر شرایط از قبل هم بهتر شده است. پرداخت‌ها به موقع انجام می‌شود، پشتیبانی و امکانات هم در حد قابل قبول است. البته باید از مسئولان استانی به ویژه استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر صمیمانه تشکر کنم.

بوعلی در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم فجرشهید سپاسی بتواند با موفقیت‌هایش، موجب شادی عمومی در شیراز و استان فارس شود.

به گزارش سحاب پرس، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در پایان هفته نهم رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، با ۱۹ امتیاز صدرنشین مسابقات است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77862

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.