• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز؛

برای رشد پایدار اقتصاد، همراهی دولتمردان با بخش خصوصی الزامی است

  • کد خبر : 77788
  • 10 آبان 1402 - 18:50
برای رشد پایدار اقتصاد، همراهی دولتمردان با بخش خصوصی الزامی است
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه برای تحقق رشد پایدار اقتصاد صرفاً بخش خصوصی نمی‌تواند ایفای نقش کند، گفت: دولتمردان نیز باید در کنار فعالان اقتصادی خصوصی حضور داشته باشند.

به گزارش سحاب پرس، محمد تقی تذروی امروز، ۱۰ آبان در چهارمین نشست تخصصی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه در ادوار مختلف شورای شهر شیراز تامین منابع پایدار شهری و سرمایه‌گذاری بود که در سرلیست شعار کاندیداهای انتخابات شورا نیز قرار می‌گرفت، تاکید کرد: افزایش عوارض برای تامین منابع مالی و مدیریت شهر تا سقف خاصی ممکن است از این‌رو باید برای تامین مالی پروژه‌های شهرداری، جذب سرمایه را در نظر می‌گرفتیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: برای رسیدن به تامین منابع مالی، رشد پایدار اقتصادی باید در راس آن قرار بگیرد از این رو برای تحقق رشد پایدار اقتصاد صرفا بخش خصوصی نمی‌تواند ایفای نقش کند و دولتمردان نیز باید در کنار فعالان اقتصادی خصوصی حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حلقه اتصال پیوند دولت و بخش خصوصی شهرداری‌ها هستند، اظهارکرد: در سطح شهر شیراز صرفا شهرداری مجری پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی است و در شورای ششم شورای شهر نشست‌های تخصصی مختلفی و هرآنچه که شهرداری نیاز داشت، در حوزه سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی برگزار کرد.

تذروی با بیان اینکه انتخاب شهردار با نگاه گردشگری و سرمایه‌گذاری جزو وعده انتخاباتی اعضای شورا بود، گفت: امروز به وعده خود عمل کردیم و  شهرداری توسط اعضای شورای شهر انتخاب شد که با تجربه خود و پشتوانه سرمایه‌گذاران و اعتماد شهروندان نتایج خوبی را رقم زد از این‌رو امیدواریم قطار پیشرفت شهر شیراز دچار خلل نشود.

وی از حمایت تمام قد شورا از شهرداری شیراز برای پیشرفت و آبادانی شهر خبر داد و گفت: مصوباتی نظیر تصویب سند آسیب‌شناسی، شیوه‌های سرمایه‌گذاری و… تفویض اختیار پروژه‌ها به شهردار انجام شده تا رشد مثبت کلان‌شهر شیراز محقق شود بنابراین امروز شهرداری شیراز کمبود دستورالعمل و شیوه‌نامه ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پایان سخنان خود افزود: ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تکلیف شورای ششم شهر شیراز به شهرداری است که اکنون باتوجه به عملکرد شهرداری می‌توان گفت که فضا برای حضور سرمایه‌گذاران برای سودی سرشار و انجام پروژه‌های مورد نیاز مردم مهیا شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77788

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.