• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛

۵۶ کارگاه به همت سپاه فجر استان فارس به چرخه تولید بازگشت

  • کد خبر : 7776
  • 19 شهریور 1399 - 19:17
۵۶ کارگاه به همت سپاه فجر استان فارس به چرخه تولید بازگشت
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: در شش ماهه نخست امسال ۵۶ کارگاه توسط مجموعه سپاه استان به چرخه تولید برگشته‌اند.

سرهنگ پاسدار موسی زارعی با بیان اینکه سپاه ناحیه ثارالله شیراز، هر ساله در موضوع شعار سال اقدامات خوبی انجام داده و پیش‌قراول اقدامات عملی در موضوعات شعار سال بوده است اظهار داشت: در سال جدید با توجه به شیوع کرونا و آسیب‌هایی که به مشاغل و اقشار مختلف وارد آمد، به راه‌اندازی پایگاه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی و تولید نیازمندی‌های بهداشتی و عمومی اقدام کرد و به این وسیله به کمک علوم پزشکی شتافت و وابستگی به خارج را کمتر کرد.

وی با اشاره به طرح‌های زودبازده و کارگاه‌های اشتغال‌آفرینی و موضوعات فنی ‌و حرفه‌ای، تصریح کرد: سپاه و بسیج در سال جاری اقدامات خوب و موثری در عرصه‌های مختلف داشته و امروز شاهدیم که کارگاه‌های کوچک زودبازده و اشتغال‌آفرین در محدوده استحفاظی این ناحیه راه‌اندازی شده و کسانی که تحصص کافی و لازم دارند در این کارگاه‌ها مشغول به کار شده‌اند.

زارعی گفت: تسهیلات لازم هم از طریق ارگان‌ها و نهادهای مرتبط پیش‌بینی و پرداخت شده که پیگیری و رصد هزینه تسهیلات برای انجام فعالیت مورد نظر از دیگر اقدامات این ناحیه برای به ثمرنشاندن و تثبیت این کارگاه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز کمک به حل مشکلات و معضلات کارگاه‌ها و کارخانجاتی که مشکلاتی داشته و یا تعطیل یا نیمه تعطیل بودند نیز از دیگر اقدامات این ناحیه دانست که با ورود و مشاوره از دستگاه قضائی و اصناف برای تسویه بدهی‌ها و راه‌اندازی مجدد مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته وی حدود ۵۶ کارگاه توسط مجموعه سپاه استان به چرخه تولید برگشته و یا رونق تولید داشته‌اند.

زارعی تأکید کرد: ما امروز نیاز داریم روی پای خود بایستیم از ظرفیت‌های درونی کشور استفاده کنیم از صنعت و تولید داخلی حمایت کنیم و سپاه و بسیج هم آمادگی این همراهی را دارند.

وی گفت: در باقی مانده سال هم به دنبال افزایش کارگاه‌های اشتغال‌زا، توانمندسازی افراد در موضوع مشاغل خانگی، تفاهم و برگزاری برنامه‌های مشترک با فنی ‌و حرفه‌ای و کمیته امداد و بهزیستی را داریم تا در سال جهش تولید، بتوانیم وابستگی‌مان به خارج را کمتر کنیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7776

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.