• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس؛

رفع مشکل ۱۹ بنگاه اقتصادی در فارس

  • کد خبر : 77626
  • 10 آبان 1402 - 0:37
رفع مشکل ۱۹ بنگاه اقتصادی در فارس
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس از رفع مشکل ۱۹ بنگاه اقتصادی در پانصد و پنجاهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، حمیدرضا ایزدی امروز، ۹ آبان در پانصد و پنجاهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس گفت: مشکلات تعداد ۱۹ بنگاه اقتصادی و واحدهای تولیدی در محل سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس با حضور اعضا کارگروه و رؤسای بانک‌های عامل بررسی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: فعالیت در زمینه فولاد، پتروشیمی فرآورده‌های نفتی، هتل، همچنین طرح بسته‎بندی خشکبار قلات و… تولیدات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی بود که موضوعات اقاله زمین به متقاضی و بخشش جرائم در شهرک‌های صنعتی، موارد مالیاتی تعیین تکلیف بدهی، تامین انرژی، بخشش جرائم گاز و بررسی برخی مصوبات گذشته و … در این نشست مورد گفت‌وگوی کارشناسی قرارگرفت و مصوبات لازم جهت حل مشکلات و موانع تصویب و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: به‌منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی، به ویژه در موارد مربوط به تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام، تأمین مالی، تعیین تکلیف بدهی‌های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی، معادن و رفع موانع صادراتی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به ریاست استاندار تشکیل و اتخاذ تصمیم جهت سیاست‌گذاری برای تسهیل دسترسی و تامین زیرساختهای مورد نیاز واحدهای تولیدی با رعایت قوانین مرتبط انجام می‌گیرد.

دبیر کارگروه تسهیل استان فارس با اشاره به برگزاری منظم و مستمر جلسات کمیته تخصصی و کارگروه استانی اظهار کرد: خوشبختانه نهضت برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سه‌شنبه‌ها درمرکز فارس تاکنون توانسته موانع و مشکلات بسیاری را  پیش‌روی تولید در استان رفع کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77626

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.