• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در بازدید از ستاد فارس؛

دفاع از آمرین باید رسانه ای شود/ ستاد در مبارزه با فساد کوتاه نمی آید

  • کد خبر : 77476
  • 08 آبان 1402 - 14:03
دفاع از آمرین باید رسانه ای شود/ ستاد در مبارزه با فساد کوتاه نمی آید
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در حاشیه سفر خود به شیراز، از ستاد استان فارس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، حجت الاسلام علی کرم‌عباسی ضمن ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های ستاد استانی و مطالبات استانی اظهار کرد: بحمدالله ستاد امر به معروف استان در عرصه های مختلف احیاء و استقرار معروفات و رفع و زدودن منکرات در حوزه های مختلفی از جمله بهداشت و سلامت مردم، محیط زیست، منابع طبیعی، مطالبه گری های حقوق عامه، سالم سازی روند اداری دستگاه ها، عفاف و حجاب، حمایت از تولید و کسب وکار، حمایت و معاضدت قضایی آمران به معروف و ناهیان از منکر و گزارشگران فساد و تخلفات اداری فعالیت می‌نماید.

در ادامه این بازدید محمدرضا غزالی معاون قضایی ستاد استان فارس ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص مراحل بررسی و پیگیری پرونده های ارجاع شده به این معاونت، گفت: این معاونت در حوزه های حمایت قضایی و حقوقی از آمران و ناهیان، مطالبه گری گزارش تخلفات و فساد اداری در دستگاه های حاکمیتی و تظلم خواهی فعالیت می‌نماید.

غزالی با بیان مصادیقی از اقدامات انجام ‌شده، افزود: در یکی از پیگیری‌ گزارشات تخلف، در یکی از دستگاه های اداری علیه بهداشت عمومی اقدامتنی صورت گرفته بود که متخلفین به دستگاه قضایی معرفی و منجر به رسیدگی قضایی و صدور حکم در دادگاه بدوی گردید.

وی گفت: همچنین پیگیری تخلفاتی در شرکت های تعاونی چند دستگاه اداری، تعرض به انفال و منابع طبیعی و مراتع و جنگل ها، مواردی در خصوص محیط زیست و آلودگی آب و خاک، تظلم خواهی و پیگیری تضییع حقوق جمع کثیری از کارگران در شرکت ها و کارگاه های مختلف که در حال رسیدگی و یا منجر به نتیجه شده است.

در ادامه بازدید دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، دیگر اعضای ستاد استان فارس و معاونت های مختلف، گزارش اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی ضمن حمایت از معاونت قضایی و حقوقی ستاد استان، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مبارزه با فساد کوتاه نمی آید.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد: دفاع از آمرین باید رسانه ای شود.

در آخر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از روند ساخت و ساز ستاد استان فارس و همچنین حمایت از اولین تعاونی فراگیر ملی مدارس استثنایی کشور در استان فارس بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77476

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.